1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار خودرو
  4. نماینده مجلس: فرصت کافی به ایران خودرو داده نشده است؛ تحولات کیفی به زمان نیاز دارد

نماینده مجلس: فرصت کافی به ایران خودرو داده نشده است؛ تحولات کیفی به زمان نیاز دارد

25 مرداد 1401
  • 1

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: به جای انتقادهای مکرر از خودروسازان بهتر است آنها را در مسیری که پیش گرفته اند حمایت کنیم.

قدرت‌الله حمزه شلمزاری درباره انتقاد پلیس از کیفیت خودروهای داخلی در حالی که گزارشات شرکت بازرسی کیفیت و کاهش مراجعات به نمایندگی های ایران خودرو خلاف این ادعا است، گفت: با توجه به اینکه مدت زیادی از آغاز اقدامات تحولی در شرکت ایران خودرو نگذشته و زمان لازم برای تحولات کیفی وجود نداشته باید به این خودروساز فرصت کافی داد تا به تدریج کیفیت محصولات خود را ارتقا دهد.

وی افزود: تحول کیفی در صنعت خودرو فرآیندی بلند مدت است که هم اکنون ایران خودرو در ابتدای این مسیر قرار دارد و برای رسیدن به انتها راه زیادی در پیش دارد. بنابراین به جای انتقادهای مکرر بهتر است خودروسازان را در مسیری که پیش گرفته اند حمایت کنیم.

نماینده مردم اردل، فارسان، کیا، کوهرنگ، دهستان و دستگرددر مجلس یادآور شد: به خودروسازان نیز توصیه می کنیم که نهایت تلاش خود را برای افزایش کیفیت خودروها کنند تا بتوانند با خودروسازان جهانی رقابت کنند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: با افزایش کیفیت خودروهای داخلی قیمت ها کاهش و وضعیت خدمات پس از فروش بهبود پیدا کرده و مردم خود متوجه کیفیت خودروها خواهند شد.

 

منبع khabarkhodro


نظرات

  • safir1362 safir1362 (29 مرداد 1401 ساعت 07:48)

    سلام. این داداشمون به اندازه نیم قرن از دنیا عقبه.
    کیفیت نتیجه تکنولوژی و پیشرفته و هر دو نتیجه علم و عمل هستن.
    آقاااااااااااااا کجای دنیا دیدید که تکنولوژی و علم توقف کنه و منتظر باشه تا بقیه بهش برسن. مگر علم توقف داره. تکنولوژی و کیفیت توقف داره. هر روز در دنیا پیشرفت میکنن و تو کشور ما باید صبر کنی و فرصت بدی تا شاید بعد 30-40 سال بتونن پیشرفت کنن.
    این فرمونی که شما میری مشخصه تهش کجاس. تا به ته خط نرسیدید مسیرتون رو عوض کنین.
    آینده خوبی در انتظار هیچکدومتون نیست.
    مغولها هم یه روزی به تهش رسیدن شما که .... نیستین