1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. فراخوان سایپا برای رفع ایرادات خودروی شاهین بزودی انجام می‌شود

فراخوان سایپا برای رفع ایرادات خودروی شاهین بزودی انجام می‌شود

24 مرداد 1401
  • 3

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا دیشب در گفتگوی زنده خبری شبکه خبر صدا و سیما از فراخوان سایپا برای رفع مشکل نفوذ صدای زیاد پیشرانه به داخل اتاق خودروی شاهین خبر داد. 

محمد علی تیموری در این باره گفت: هم اکنون در شرکت سایپا پروژه ای برای افزایش کیفیت خودروی شاهین تعریف شده و مشکل نفوذ صدای بیش از حد پیشرانه این خودرو به اتاق با نصب عایق صدا مرتفع گردیده است. وی افزود مدیر عامل سابق سایپا در هنگام عرضه خودروی شاهین به بازار عجله کرده است و در این بین برخی موارد کیفی در این خودرو نادیده گرفته شده است.

تیموری با بیان اینکه در سال 1400 مشکل نفوذ صدای پیشرانه به اتاق شاهین مرتفع گردیده افزود از این پس برای افزایش کیفیت محصولات جدید دقت بیشتری به خرج خواهیم داد و عجله ای برای عرضه خودروهای جدید همچون آریا به بازار نداریم.

مدیرعامل سایپا در پاسخ به سوال مجری در مورد خودروهای شاهینی که با مشکل نفوذ صدای زیاد به کابین به مشتریان تحویل داده شده است گفت: بزودی تمامی خودروهای شاهین فراخوانی شده و مشکل نفوذ صدای پیشرانه این خودروها به کابین با نصب عایق صدا مرتفع خواهد شد. قطعا هر پروژه کیفی را در خط تولید پیاده سازی کنیم، برای مشتریان قبلی هم به صورت فراخوان انجام خواهیم داد.

در حال حاضر هزاران دستگاه خودروی شاهین با مشکل مذکور درحال تردد در جاده های کشور هستند و باید دید که آیا وعده مدیر عامل سایپا مبنب بر رفع ایراد نفوذ صدای زیاد پیشرانه به داخل کابین این خودروها مرتفع خواهد شد یا خیر؟

 

منبع car.ir


نظرات

  • حسین حسین (3 فروردین 1402 ساعت 22:34)

    پس چی شد سایپای دزد کو فراخوان عایق بندی شاهین های 1400 امروز شد 1402 وهیچ خبری نیست

  • علی علی (8 شهریور 1401 ساعت 13:56)

    سلام‌خدمت هموطنان ،من جهت رفع کاهش صدا به نمایندگی درشهرستان بندرعباس مراجعه وپس از اقدام نمایندگی ونصب شیلد کاهش صدای موتور به داخل کابین هیچ تاثیری نداشته واین لاف بزرگ این خودروساز یا بهتره بگیم فرغون ساز جهت ظلم‌بیشتر به مردم هست ،تاریخ مراجعه من 7شهریورماه 1401بوده

  • علی علی (25 مرداد 1401 ساعت 10:05)

    چقدر مضحکید به خدا!
    به جای اینکه موتو رکوفتیش رو ارتقا بدن تا صدای کمتری تولید کنه عایق میذارن!
    بعدشم اگر باز شکایت از صدای زیاد بود اینبار میگن بیایید پنبه بذاریم تو گوشتون!
    حقتونه ملت!
    بریزید بخرید تا تموم نشده!
    شاهین جدید با عایق صدا!