1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. حضور ایران خودرو با هشت محصول در نمایشگاه خودرو مشهد

حضور ایران خودرو با هشت محصول در نمایشگاه خودرو مشهد

8 شهریور 1401
  • 0

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد با 8 محصول سواری و آپشنال در بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد حاضر خواهد شد.
ایران خودرو با هدف برقراری ارتباط با مخاطبان خود و معرفی آخرین محصولات، دستاوردها و توانمندی ها در حوزه های سواری و دیزل، و همچنین تیونینگ به علاوه شرکت آپکو (شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو) در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.

ایران خودرو پیش از این گفته بود در این نمایشگاه با هشت محصول سواری شامل هایما 8S، هایما 7X، وانت آریسان دو، تارا دستی و اتوماتیک، هایما S7P آپشنال و ۲۰۶ تیپ سه و ۲۰۷ دورنگ حاضر خواهد شد، اما بررسی های میدانی خبرنگار Car.ir در کمتر از 12 ساعت مانده به آغاز رسمی نمایشگاه، نمایش هایما 7X و تارای دنده دستی در نمایشگاه لغو شده است.

نمایشگاه-خودرو-مشهد-شهریور1401 (15).webp

همچنین ریرا نیز دیگر محصولی بود که با توجه به نمایش در نمایشگاه تحول صنعت خودرو تهران و همچنین زادگاه نیما یوشیج، در بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودروی مشهد نیز حاضر شود، اما این خودرو نیز به جمع غایبان پرشمار این نمایشگاه پیوست، بزرگترین رویداد خودرویی شرق کشور از ۹ تا ۱۲ شهریورماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دایمی نمایشگاه‌های شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد، تیم خبری Car.ir نیز در محل این نمایشگاه حاضر شده تا اطلاع رسانی مناسبی از این رویداد انجام دهد.

جدیدترین اخبار این نمایشگاه را می توانید در آخرین اخبار از اتفاقات نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد و همچنین صفحه اینستاگرام رسمی Car.ir مشاهده نمایید.

 

منبع ایکوپرس


نظرات