1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. اعلام قیمت و زمان عرضه خودرو KMC J7

اعلام قیمت و زمان عرضه خودرو KMC J7

12 شهریور 1401
  • 0

محمد رضا پورکاظمی اعلام کرد: در حال حاضر خودرو سدان کی ام سی J7  مراحل تست های استاندارد و محیط زیست را می گذراند و پس از اخذ مجوزها، تا آخر شهریورماه مراحل اخذ شماره گذاری انجام می شود و قیمت کارخانه ای مصوب برای خودرو کی ام سی J 7 در حدود یک میلیارد و دویست میلیون تومان خواهد بود.

معاون بازاریابی و فروش شرکت کرمان موتوردر رابطه با ارائه تسهیلات خرید برای این خودرو افزود: با توجه به شرایط اقتصادی موجود، تسهیلات برای فروش کی ا سی J7  برای مشتریان کرمان موتور در نظر گرفته خواهد شد.

این مقام مسئول در کرمان موتور سال گذشته اعلام کرده بود که پروژه تولید خودرو سدان لوکس J7 در دستور کار قرار گرفته و از این پس، شاهد تنوع بیشتری در  سبد محصولات شرکت کرمان موتور خواهیم بود. 

 به گفته وی، خودرو جک اس ۵ توربو GDI و با هدف کاهش آلاینده‌ی و مصرف سوخت کمتر طراحی شده و با توجه به افزایش نگران کننده حجم آلاینده‌ها طی سال‌های اخیر یک محصول منحصر به فرد محسوب می‌شود.

از سال گذشته خودروهای پیکاپ T8 و خودرو K7 به سبد محصولات این شرکت اضافه شده است.

پورکاظمی در رابطه با برنامه عرضه خودرو جدید کرمان موتور، اعلام کرد: عرضه خودرو KMC T8  اتوماتیک، در سال 1402 خواهد بود و اکنون در حال مذاکره با شرکت تولید کننده چینی خودرو جک هستیم. ولی قیمت هنوز مشخص نشده است.

 

منبع car.ir


نظرات