1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. تولید انبوه هایما 8S از مهرماه؛ فروش فوق العاده ایران خودرو به زودی آغاز می شود

تولید انبوه هایما 8S از مهرماه؛ فروش فوق العاده ایران خودرو به زودی آغاز می شود

12 شهریور 1401
  • 2

مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان با اعلام اینکه از ابتدای مهرماه، هایما 8S به تولید انبوه می رسد، گفت: نمونه‌های اولیه محصول به تولید رسیده و تا پایان سال، تولید پنج هزار دستگاه از این محصول هدف‌گذاری شده است.
بیژن زاهدی فرد در حاشیه بازدید از نمایشگاه خودرو مشهد از تصمیم این شرکت برای عرضه خودرو هایما 7X، دیگر محصول ایران‌خودرو خراسان خبر داد. به گفته زاهدی فرد، این محصول بهمن ماه معرفی و تولید آزمایشی آن شروع خواهد شد.

در همین رابطه، کیوان پناهی مدیرعملیات فروش ایران خودرو اعلام کرده بود که در تلاش هستیم که از مهرماه دوبار به تعداد دو بار در ماه، بخش نامه فروش اجرا می کنیم تا بازار از فاصله زمانی عرضه محصولات متأثر نشود. وی روز گذشته اعلام کرد که بخش نامه فروش محصولات پرطرفدار ایران خودرو، در هفته آتی اعلام می شود و ظرفیت این بخشنامه که هم زمان برای مادران صاحب فرزند دوم نیز اجرا خواهد شد، شامل 19 هزار دستگاه فروش فوق العاده با تحویل 90 روزه و 11 هزار دستگاه خودرو به صورت پیش فروش است.
وی در رابطه با عرضه محصول وانت آریسان 2 گفت که ایران‌خودرو خراسان، سال گذشته این خودرو را به محصولات خود برای عرضه اضافه کرده و در حال حاضر برنامه تولید آن را به صورت روزانه ۴۰ دستگاه مد نظر دارد. به گفته او، با تامین به موقع قطعات امکان افزایش به ۷۰ دستگاه نیز وجود دارد.
زاهدی فرد با تأکید به این موضوع که ظرفیت تولید سالانه بیش از ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو در سایت این شرکت وجود دارد، گفت: ایران خودرو خراسان، تاکنون توانسته است، به تولید ۱۶۴ هزار دستگاه در سال نیز دست یابد.
مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان با بیان اینکه تاکنون نزدیک به ۸۵ درصد برنامه‌های تولید امسال محقق شده گفت: ‌مجموع اقدامات انجام شده در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین تاکنون منجربه اشتغال ۳۴۱ نفر شده که تاپایان سال بالغ بر۷۵۰ نفر خواهد شد.
وی اضافه کرد: هدف دیگری که در نظر داریم تا بهمن ماه محقق شود، افزایش تیراژ تولید خودروهای شاسی بلند ایران‌خودرو است که به ظرفیت تولید روزانه ۲۲۰ دستگاه خواهیم رسید.

زاهدی فرد باتأکید بر این موضوع که سایت خراسان زنجیره کامل تولید خودرو را دارا می باشد، اضافه کرد: با مشخص شدن خودروی جایگزین پارس در خراسان، پروژه احداث سالن پرس در این سایت در دست مطالعه و تصمیم گیری است. با اجرای این پروژه، ایران خودرو خراسان به قطب سوم خودروسازی کشور تبدیل می شود که این اقدام باعث رونق صنعتی و اقتصادی استان خواهد شد.

منبع ایکوپرس


نظرات

  • مسعود کامنت مسعود کامنت (13 شهریور 1401 ساعت 09:51)

    وقتی هایما ۷ رو رسوندن به بالای ۸۰۰ م تومان خب احتمالا هایما ۸ نزدیک به یک میلیارد قیمت گذاری بشه

  • محمد فقیهی محمد فقیهی (12 شهریور 1401 ساعت 14:56)

    بجای اینکه خودروهای به اصطلاح اقتصادی ((پرشیا و ۲۰۶ )) را به تولید انبوه برسونند و وضعیت بازار خودرو را تک نرخی کنند ، خودروهای هفتصد و هشتصد میلیونی را به تولید انبوه می‌رسانند، آخر عموم مردم کی میتونند این خودروها را بخرنند ، خودروهای اقتصادی را به تولید انبوه برسونید بازار را از این وضعیت قطره چکانی و تشنگی در بیاورید و قرعه کشی را حذف کنید تا بازار خودرو تک نرخی شود ، و خودرو مستقیما بدست خود مصرف کننده برسد نه دلال