1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. سومین عرضه لاماری آغاز شد

سومین عرضه لاماری آغاز شد

16 شهریور 1401
  • 0

شرکت آرین پارس موتور در نظر دارد از روز امروز چهارشنبه 16 شهریور، مرحله سوم فروش لاماری ایما را با قیمت مصوب یک میلیارد و ۷۹ میلیون تومان آغاز کند.

این طرح همزمان با آغاز سومین مرحله فروش در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، از امروزف چهارشنبه مورخ 16 شهریور 1401 اجرا و تا پایان هفته، 18 شهریور ادامه می یابد. 

طبق اعلام این شرکت، فروش لاماری ایما در این دوره نیز همانند دو دوره گذشته وجود دارد و این شرایط در سامانه تخصیص خودرو ذکر خواهد شد. 

متقاضیان طی سه روز مهلت دارند که در سومین عرضه اولین محصول شرکت آرین پارس موتور شرکت کنند. 

حداکثر زمان ثبت نام اولیه برای خرید لاماری ایما، جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ است و قرعه کشی برای فروش این خودرو، هفته آینده همزمان با قرعه کشی سامانه یکپارچه در هفته آینده برگزار می شود.

پیش از نیز این شرکت، دو بار به عرضه تنها محصول خود با نام لاماری ایما پرداخت که تحویل این خودروها درمراحل گذشته، زودتر از موعد مقرر صورت گرفت.

در روزهای گذشته نیز، خبرهایی مبتنی بر عرضه ایما در بورس مطرح شد. این شرکت اعلام کرد که سری اول لاماری ایما، با سطح امکانات رفاهی متوسط عرضه و در سری های بعدی، مدل فول آپشن این خودرو به بازار عرضه خواهد شد. در حال حاضر، بر طبق اطلاعات به دست آمده، طی روزهای گذشته، تحویل نخستین سری تولیدات این خودرو به بازار کشور آغاز و این خودرو وارد خیابان های کشور شده اند. گفتنی است که تحویل این خودروها، زودتر از موعد مقرر صورت گرفته است.

 



نظرات