1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. فروش خودروی لاماری ایما بدون قرعه کشی در بورس کالا

فروش خودروی لاماری ایما بدون قرعه کشی در بورس کالا

25 مرداد 1401
  • 0

در جلسه دیروز هیات پذیرش بورس کالا 8 خودروی جدید تولیدی از 6 گروه خودروسازی داخل کشور پذیرش شد و به این ترتیب خودروی لاماری ایما محصول شرکت آرین موتور در لیست خودروهای پذیرش شده در بورس قرار گرفت.

پیش از این نیز خودروهای هایما اس 5 و هایما اس 7 از ایران خودرو، خودروی دایون y5 محصول شرکت خودروسازی ایلیا موتور، وانت دوکابین کاپرا از شرکت بهمن موتور، کامیونت ۶ تن فاو تایگر (Tiger V) و کشنده تک محور CA ۴۱۸۰ از گروه سیباموتور، کامیون فورس و امپاور هم از گروه بهمن دیزل، ۸ محصول خودرویی جدید از ۶ گروه خودروسازی بودند که در بورس کالای ایران پذیرش شده بود.

پیش‌تر بورس کالای ایران در اطلاعیه‌های جداگانه از پذیرش سه محصول شرکت کرمان موتور (خودروهای سواری J ۴-JAC، JAC-S ۵ و وانت KMC-T ۸)، سه محصول شرکت بهمن موتور (وانت کارا تک کابین و دو کابین، فیدلیتی و دیگنیتی)، یک محصول گروه خودرویی سایپا (شاهین) خبر داده بود. در اردیبهشت امسال، خودرو کارا متعلق به بهمن موتور برای نخستین بار در بورس کالا عرضه شد که در مجموع ۵۸ دستگاه خودرو کارا دو کابین و ۴۵ دستگاه کارا تک کابین در تالار خودرو بورس کالا معامله شد. بر همین اساس هم اکنون 15 خودرو را بدون قرعه کشی میتوان از بورس کالا خریداری کرد.



نظرات