1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش ایران خودرو
  5. طرح فروش محصولات ایران خودرو ؛ ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

طرح فروش محصولات ایران خودرو ؛ ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

16 شهریور 1401
  • 0

گروه صنعتی ایران خودرو، فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو را ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت آغاز می کند.

ایران خودرو دراین طرح، محصولات خود را از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به نشانی به نشانی sale.iranecar.com ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از امروز، 16 شهریور تا پایان هفته اجرا می کند. 

به گفته سخنگوی وزارت صنعت در سومین مرحله از قرعه کشی یکپارچه در سامانه فروش خودرو، 60 هزار خودرو عرضه می شود که 50 درصد ظرفیت قرعه کشی به طرح جوانی اختصاص یافته است که نسبت به دوره های گذشته شانس ببیشتری را در اختیار شرکت کنندگان این طرح قرار می دهد. 

در دومین مرحله فروش محصولات خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو  و به شیوه قرعه کشی، طرح جوانی جمعیت ویژه مادران نیز اجرا شد. شرایط ثبت‌نام در دومین مرحله تخصیص یکپارچه خودرو، همانند مرحله اول بود و همان محدودیت‌ها اعمال شد.

در سومین عرضه خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص، 50 درصد از ظرفیت خودروها به طرح جوانی جمعیت اختصاص یافته است. در شرایط ثبت‌نام این طرح، مادران دارای فرزند دوم و مابعد از تاریخ ابلاغ این طرح می‌توانند در این طرح شرکت کرده و اقدام به خرید خودرو نمایند.

در ۲۴ آبان ۱۴۰۰ و در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از سوی مجلس شورای اسلامی، شرکت ایران‎‌خودرو امکان ثبت‌نام خودرو برای مادران را فراهم کرد. 

مادران واجد شرایط می‌بایست از طریق سایت ثبت‌نام ایران خودرو برای مادران فرزند دوم به نشانی sale.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام بدون قرعه‌کشی اقدام کنند.

 

طرح جوانی جمعیت.webp

تمدید مهلت ثبت نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو 

ثبت‌نام مرحله سوم قرعه‌کشی یکپارچه خودرو که از چهارشنبه ۱۶ شهریور آغاز شده است، تا ساعت ۱۶ روز شنبه ۱۹ شهریور تمدید شد.

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، با اعلام خبر میزان بالای تقاضا برای ثبت نام در سامانه خودرو، از تمدید مهلت ثبت‌نام تا ساعت ۱۶ روز شنبه ۱۹ شهریور خبر داد. بر اساس این گزارش پس از دو دوره عرضه خودرو در قالب سامانه یکپارچه تخصیص خودرو که در اردیبهشت و تیر ماه امسال انجام شد، سومین دوره عرضه خودرو از روز چهارشنبه گذشته ۱۶ شهریور آغاز شد.

منبع car.ir


نظرات