1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. پایان قرعه کشی برای محصولات سایپا

پایان قرعه کشی برای محصولات سایپا

12 مهر 1401
  • 1

با پیوستن سایناS به جمع خودروهای حذف شده از دور قرعه کشی، تمامی محصولات گروه سایپا از شرایط قرعه کشی خارج شدند.

در سومین (آخرین) مرحله از قرعه کشی خودرو در سامانه تخصیص خودرو، تنها خودرو ساینا S از گروه سایپا در قرعه کشی محصولات خودروسازان قرار داشت؛ خودرویی که بیشترین شانس برنده شدن را به خود اختصاص داده بود. 

امروز معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و افزایش ظرفیت تولید، کلیه محصولات این گروه خودروسازی از شرایط قرعه کشی خارج می شوند.

حسین کاظمی طرقی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و افزایش ظرفیت تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا تمامی محصولات این شرکت، از شرایط قرعه کشی خارج شده و متقاضیان با اعلام بخشنامه فروش می توانند با مراجعه به سایت https://saipa.iranecar.com بدون حضور در قرعه کشی نسبت به ثبت نام یا تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

وی همچنین تشریح کرد که در سومین دوره واگذاری خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، فقط خودروی سایناS از طریق قرعه کشی عرضه شد که با افزایش ظرفیت تولید این خودرو، کلیه تعهدات به مشتریان تحویل گردید. بنابراین وزارت صمت بر این اساس، مجوز فروش این خودرو را بدون قرعه کشی صادر نمود.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: برای کلیه مشارکت کنندگان در خرید خودرو سایناS دوره سوم که حائز شرایط هستند، با ارسال پیامک جهت تکمیل وجه و پیگیری شرایط خرید اطلاع رسانی خواهد شد. بنابراین مشتریانی که به آنها اطلاع رسانی شده است، با مراجعه به سایت سامانه یکپارچه تخصیص به آدرس https://sale.iranecar.com پیگیری مراحل ثبت نام را انجام دهند.

این شرکت همچنین اعلام کرده است که به دنبال افزایش تولیدات و فروش محصولات خارج از فرآیند قرعه‌کشی، تمام محدودیت‌های ثبت‌نامی خودرو برای محصولات سایپا را نیز حذف خواهد کرد.

پیشتر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به افزایش تولید روزانه این شرکت و خروج همه محصولات از فرآیند قرعه‌کشی و نیز حذف محدودیت‌های قرعه‌کشی از ابتدای شهریور ماه خبر داده بود. در آخرین مرحله از قرعه کشی خودرو در سامانه یکپارچه، تنها 1.2 درصد از شرکت کنندگان، متقاضی خودروهای شرکت سایپا بودند و بیش از 97 درصد ثبت‌نام کنندگان در سامانه یکپارچه در قرعه کشی محصولات ایران خودرو شرکت کردند. در این دور از فروش خودرو در سامانه تخصیص خودرو تعداد خودروهای عرضه شده بیشتر از تقاضای مشتریان بود.

منبع car.ir


نظرات

  • زلیخاتروشه زلیخاتروشه (17 مهر 1401 ساعت 16:30)

    سلام من کوییک اس برنده شدم چندماه پیش تحویل اخرمهربودالان به من دعوتنامه اومده همسرمن ماشین زیرپایش رازودفروختیم که بقیه راواریزکنیم رفتیم نمایندگی پول راواریزکنیم گفتن برای شمادعوتنامه کوییک اتوماتیک آمده آخه چرابامردم اینکارهارامیکنیدهمسرمن داشت ازآن ماشین خرج خانه رامیدادزیرقیمت فروختیم الان این مصیبت به سرماامده آخه من کوییک اس ثبت نام کردم چرابایددعوتنامه کوییک اتوماتیک بیادخواهش میکنم پیگیری کنید الان تاکی بایدمنتظربمانیم آخه خداراخوش میادسرمردم کلاح بزاریدماشین رافروختیم الان سرگردان ماندیم شماراقسم میدهم بخدامشکل ماراحل کنید