1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش ایران خودرو
  5. آغاز فروش هایما 7S ویژه طرح جوانی جمعیت؛ آبان ماه 1401

آغاز فروش هایما 7S ویژه طرح جوانی جمعیت؛ آبان ماه 1401

آغاز طرح فروش هایما 7S ویژه طرح جوانی جمعیت؛ آبان ماه 1401
7 آبان 1401
  • 0

طرح فروش فوری بدون قرعه کشی خودرو هایما S7 ویژه مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها از تاریخ 24 آبان ماه 1400 متولد شده اند، از فردا آغاز خواهد شد. 

ایران خودرو، شرايط فروش فوری بدون قرعه كشی هایما اس 7  را برای مادرانی كه فرزند دوم و مابعد آنها، پس از این تاریخ متولد شده اند، فراهم کرده است. اين طرح از ساعت 11 صبح روز يكشنبه ( 8 آبان ماه 1401) آغاز و تا زمان تكميل ظرفيت و حداكثر تا تاريخ 11 آبان ماه 1401 ادامه خواهد یافت.

طبق شرایط و ضوابط اعلام شده، افرادی (مادرانی) كه در طرح‌های قبلی موفق به واريز وجه نشده اند نيز مي توانند با مراجعه به سايت فروش اينترنتی ايران خودرو نسبت به ثبت نام در این طرح فروش اقدام نمایند.از این رو، این شرکت اعلام کرده که نمايندگان فروش می بایست برای اطلاع رسانی بهتر طرح موجود، اين بخشنامه را در محل دید مشتريان قرار دهند.

شرايط عمومی و اختصاصی بخشنامه فروش خودروی هايما S7

  • به هر كد ملی فقط يك دستگاه خودرو تعلق مي گيرد.
  • ثبت نام برای مشتريان حقوقی ميسر نخواهد بود.
  • سند خودروهای واگذار شده از طريق اين بخشنامه در رهن نمی باشد.
  • پس از انجام واريز وجه و قبل از ايجاد قرارداد اطلاعات مادران واريز وجه نموده به سازمان ثبت احوال ارسال می گردد. در صورت عدم احراز شرايط تولد فرزند دوم و ما بعد، براساس ابلاغيه مجلس شورای اسلامی، ثبت نام متقاضی در هر مرحله غير فعال شده و وجوه پرداختی ظرف مدت 20 روز كاری به متقاضی بازگردانده می شود.
  • شماره تلفن همراه معرفی شده بايد به نام فرد متقاضی باشد.
  • مشتری متعهد می گردد حداكثر ظرف مدت 5 ماه از تاريخ تحويل و يا حداقل 1000 كيلومتر كاركرد خودرو هايما +S7 برای سرويس اوليه به نمايندگی شركت مراجعه نمايد. در صورت عدم رعايت موارد فوق، گارانتی خودرو ابطال می‌گردد. در صورت انقضای مهلت تعيين شده و عدم مراجعه مشتری دوره گارانتی خودرو خاتمه يافته تلقی شده و هيچگونه حقی برای مشتری از اين بابت نخواهد بود
  • امكان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو هايما +S7 حتی به صورت وكالتی مطابق با مصوبات كميته خودرو وجود ندارد.
  • خودروهای هايما +S7 ثبت نامی، از بيمه شخص ثالث برابر آخرين سقف قانونی ابلاغ شده و استاندارد زيست محيطی و مقررات اعلام شده حاكم بركشور در زمان تحويل خودرو، برخوردار خواهد بود و در صورت افزايش قيمت بيمه شخص ثالث، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت میباشد.
  • صحت كليه اطلاعات درج شده خصوصاً كد ملی، آدرس و كدپستی بر عهده متقاضی می باشد و در صورت تغيير يا اشتباه در اطلاعات ارائه شده كليه تبعات احتمالی ناشی از آن مانند تاخير در تحويل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده متقاضی می‌باشد.

 

خودرو قیمت (تومان) رنگ های قابل عرضه  موعد تحویل
هایما S7  پلاس توربوشارژ اتوماتیک  843,167,800 سفید، مشکی متالیک  30 روزه

 

منبع car.ir


نظرات