1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. معرفی محصولات جدید آمیکو در حضور مدیران معادن و فعالان صنعت حمل و نقل

معرفی محصولات جدید آمیکو در حضور مدیران معادن و فعالان صنعت حمل و نقل

30 آبان 1401
  • 0

روز گذشته گروه صنعتی آمیکو (ارس خودرو دیزل) با هدف بررسی ظرفیت های همکاری در در بخش صنعت، معدن و حمل و نقل، اقدام به برگزاری همایشی بزرگ در هتل المپیک تهران کرد و در این همایش ضمن معرفی توانمندی های آمیکو، به معرفی محصولات این شرکت در حضور فعالین عرصه صنعت و معدن کشور پرداخت و همچنین شرایط فروش ویژه ای را نیز برای ایشان در نظر گرفت.

این همایش که با نام همایش شناخت ظرفیت های همکاری در صنعت و معدن در بخش حمل و نقل توسط گروه صنعتی آمیکو برگزار می شود، از روز گذشته آغاز شده و تا پایان هفته ادامه  خواهد داشت، محل برگزاری این همایش نیز هتل المپیک تهران است.

5.webp


همانطور که گفتیم، در خلال این همایش امکان بازدید از برخی محصولات و نیز بهره مندی از شرایط فروش ویژه همایش برای خرید خودروهای تجاری گروه صنعتی آمیکو اعم از کامیون جفت 2631، پیکاپ آمیکو آسنا و کامیون تک 1929 آمیکو وجود دارد. این همایش از امروز تا پایان هفته از ساعت 10:30 دقیقه تا 15:30 در هتل المپیک با حضور مدیران معادن و صنایع وابسته و فعالان صنعت حمل و نقل با همراهی انجمن های فولادی برگزار می شود.

4.webp

مشخصات فنی کامیون 2631 آمیکو

آمیکو یکی از خوشنامترین تجاری سازان بخش خصوصی کشور است که تا کنون توانسته محصولات متنوعی اعم از کامیون، کشنده، پیکاپ و انواع دیگر خودروهای تجاری با کاربری های مختلف را به بازار کشور عرضه کند، یکی از محصولات آمیکو که در این همایش به حضار معرفی شد، کامیون 10 چرخ 6×4 این شرکت با نام 2631 است.
حداکثر وزن ناحالص کامیون آمیکو 2631، 26 تن است و وزن خالص آن نیز با کاربری کمپرسی حدود 12 تن اعلام شده است؛ این کامیون آمیکو به پیشرانه 6 سیلندر خطی Weichai با حجم 11596 سی سی مجهز شده که قادر به تولید 400 اسب بخار قدرت و 1950 نیوتن متر گشتاور است. این پیشرانه در حال حاضر دارای استاندارد آلایندگی یورو5 EEV بوده و امکان ارتقا به استاندارد آلایندگی یورو6 را دارد. نیروی تولیدی آن نیز توسط گیربکس دنده ای 12+2 به چرخ های عقب منتقل می شود. با این پیشرانه، کامیون 2631 آمیکو یکی از قدرتمندترین کامیون های 10 چرخ موجود در بازار ایران محسوب می شود.

1.webp

قیمت و شرایط فروش کامیون جفت محور 2631 آمیکو

کامیون 2631 آمیکو با کاربری کمپرسی معدنی با قیمت 3 میلیارد و 850 میلیون فروخته می شود که طبق گفته دکتر ترکی، مدیرفروش گروه صنعتی آمیکو با موعد تحویل 30 روزه عرضه خواهد شد. کامیون آمیکو 2631 با کاربری میکسر بتن نیز به بازار عرضه می شود که قیمت این نسخه 4 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام شده و تحویل آن به صورت 90 روزه است. در حال حاضر امکان فروش کامیون 2631 آمیکو در کاربری کمپرسی سنگین معدنی به صورت نقدی و اقساطی وجود دارد؛ شرایط اقساطی این کامیون با پرداخت 50 درصد مبلغ به عنوان پیش پرداخت بوده و باقی مبلغ نیز طی 12 چک و در 12 ماه پرداخت خواهد شد.

مدیر فروش آمیکو در ادامه از برنامه ریزی این شرکت برای عرضه اقساطی کاربری میکسر بتن کامیون 2631 در آینده نزدیک و همچنین تولید و عرضه نسخه کمپرسی سبک این محصول با هدف مصارف آنرود و جاده ای خبر داد، وی افزود: امکان تجهیز این کامیون به کاربری آتش نشانی نیز وجود دارد.

11.webp

مشخصات فنی کامیون آمیکو 1929 شش چرخ

مدیران آمیکو در همایش دیروز همچنین اعلام کردند که این شرکت به زودی یک کامیون شش چرخ جدید به نام 1929 را به سبد محصولات خود اضافه خواهد کرد. کامیون 1929 قدرتمندترین کامیون باری شش چرخ موجود در بازار ایران خواهد بود که ظاهرا به همان پیشرانه 11596 سی سی برادر بزرگتر خود یعنی آمیکو 2631 مجهز می شود و به موجب آن عنوان قدرتمندترین کامیون تک محور موجود در بازار ایران را بدست می آورد. کامیون آمیکو 1929 در قدم اول در کاربری باری فلزی به بازار عرضه می شود که قیمت آن پس از رونمایی اعلام خواهد شد. تحویل کامیون 1929 آمیکو به صورت 30 روزه بوده و آمیکو برای آن شرایط فروش نقدی و اقساطی در نظر گرفته است.

گروه صنعتی آمیکو قصد دارد که در گام های بعدی کاربری تانکر آب، بالابر، جرثقیل، پمپ بتن و … را نیز روی کامیون 1929 نصب کند. لازم به ذکر است که امکان پیش ثبت نام کامیون 1929 آمیکو در این همایش که تا پایان هفته برگزار می شود برای بازدیدکنندگان و حضار وجود دارد.

2.webp

پیکاپ آمیکو آسنا توربو به زودی رونمایی شود

پیکاپ آمیکو آسنا نامی آشنا برای علاقمندان به سگمنت پیکاپ ها و طبیعتگردیست. گروه صنعتی آمیکو از سال 1397 پیکاپ آسنا دنده ای را با پیشرانه 2.4 لیتری تنفس طبیعی به بازار عرضه کرد. آمیکو آسنا به دلیل سواری نرم به نسبت سایر پیکاپ ها، کابین و حوض بار بزرگتر از رقبا و قابلیت های بیراهه نوردی بالا به سرعت به محبوبیت بالایی دست یافت. سال گذشته بود که گروه صنعتی آمیکو تعداد محدودی از پیکاپ آمیکو آسنا توربوشارژ با گیربکس اتوماتیک را به بازار عرضه کرد که به پیشرانه قدرتمند 4k22 میتسوبیشی مجهز شده بودند.

حال گروه صنعتی آمیکو با فیدبک هایی که از بازار و مشتریان گرفته، قصد دارد به زودی پیکاپ آمیکو آسنا دنده ای توربوشارژ را رونمایی کند که به پیشرانه قدرتمند 4k22 میتسوبیشی با توان 210 اسب بخار و بیشینه گشتاور 320 نیوتن متر و گیربکس شش دنده دستی مجهز شده است. آمیکو آسنا توربو ضمن اینکه از پیشرانه قدرتمندتری نسبت به نسخه دنده ای اولیه بهره می برد، دارای تریم داخلی جدید و بروزرسانی ظاهری بوده که چهره آن را مقداری مدرنتر جلوه می دهد.

منبع car.ir


نظرات