1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. پیکاپ بهمن G9 رسما رونمایی شد

پیکاپ بهمن G9 رسما رونمایی شد

3 آذر 1401
  • 0

از اوایل سال جاری شایعات ورود پیکاپ ژانگ ژینگ G9 به کشور به گوش می رسید. اما پس از چند ماه انتظار، گروه بهمن بالاخره در آذر ماه 1401 در نمایشگاه خودروی اصفهان اقدام به رونمایی و معرفی این خودرو با نام بهمن G9 کرد.

بهمن G9 یک پیکاپ نسبتا بزرگ و مدرن است که توسط کمپانی ZX Auto تولید می شود. ZX Auto یا همان ژانگ ژینگ در ایران به علت عرضه طولانی مدت محصول کاپرا شناخته شده و جزو کمپانی های نام آشنای چینی است.

به گفته مسئولان گروه بهمن، G9 در 3 ماه ابتدایی سال 1402 به بازار عرضه خواهد شد. اما قیمت این خودرو هنوز نامشخص است.

21.webp

مشخصات فنی پیکاپ G9

پیکاپ G9 از یک موتور 2 لیتری توربو GDi بهره می برد که توانایی تولید 195 اسب بخار قدرت و 365 نیوتن متر گشتاور را دارد. گیربکس این خودرو از نوع 8 دنده اتوماتیک AT ساخت شرکت ZF آلمان است و نیروی تولید شده را به هر 4 چرخ خودرو منتقل می کند. 495 کیلوگرم میزان بار مجاز برای G9 است. (بدون احتساب سرنشین)

سیستم تعلیق بهمن G9 در محور جلو از نوع دوجناغی و در محور عقب از نوع مولتی لینک است. ترمز های این خودرو نیز در جلو و عقب دیسکی بوده و به ABS-EBD-BA مجهز است.

سیستم های کمک رانندگی مانند سیستم کنترل پایداری ESP، سیستم کنترل کشش TCS، سیستم کنترل حرکت در سربالایی HAC و سیستم حرکت در سراشیبی HDC نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده اند.

01.webp

امکانات رفاهی پیکاپ G9

بهمن موتور امکانات رفاهی گسترده ای برای G9 در نظر گرفته تا تبدیل به یکی از پر آپشن ترین پیکاپ های بازار شود؛ رادار جلو، سیستم هشدار اضطراری، رادار بین خطوط، 4 کیسه هوا (سرنشینان جلو و جانبی)، سنسور TPMS، کی لس استارتر، مانیتور 10.1 اینچی با قابلیت میرور لینک، شارژر وایرلس موبایل، دوربین 360 درجه، سنسور باران، کروز کنترل، تنظیم ارتفاع نور چراغ های جلو به صورت برقی، سیستم روشنایی کمکی هنگام گردش در پیچ، صندلی های جلو برقی مجهز به گرمکن، دریچه تهویه ردیف عقب و آینه های تاشو برقی لیست امکانات این خودرو را تشکیل می دهند.

08.webp

منبع Car.ir


نظرات