1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. تیگارد X35، در یک قدمی ورود به بازار + قیمت احتمالی

تیگارد X35، در یک قدمی ورود به بازار + قیمت احتمالی

6 آذر 1401
  • 0

دیار خودرو در خلال برگزاری شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان که از سوم الی ششم آذر ماه در محل جدید نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار می شود، 3 محصول جدید خود را به نمایش گذاشته است؛ یکی از این خودروها، محصول سانیار موتور زیرمجموعه گروه دیار است که اوایل سال 1401 توسط این شرکت معرفی شده بود، تیگارد موتور در نمایشگاه اصفهان نسخه نهایی تیگارد X35  را به معرض نمایش گذاشته و اعلام کرد: تولید انبوه این خودرو مدتی است آغاز شده و نخستین برنامه فروش آن در بورس کالا، در همین آذر ماه جاری برگزار خواهد شد، این شرکت در حال حاضر مشغول اخذ مجوز ها و آماده سازی زیر ساخت های لازم برای عرضه تیگارد X35 در بورس کالا است؛ مسئولین تیگارد موتور قیمت پایه تیگارد X35 برای عرضه در بورس کالا را در محدوده 900 میلیون تومان اعلام کردند.

تیگارد X35 یا tigard x35 در واقع همان بایک X35 است کهدر ایران با نام تجاری تیگارد عرضه خواهد شد؛ نام تیگارد از ترکیب دو کلمه لاتین Leopard و Tiger ایجاد شده است. بعد از یک وقفه چند ساله، سانیار موتور پارسیان با همکاری شریک چینی خود تصمیم دارد تا تیگارد ایکس ۳۵ را بعد از X25 و سابرینا به عنوان سومین محصول بایک در ایران عرضه کند. عرضه این خودرو ابتدا به صورت CKD و سپس به صورت تولید داخل توسط سانیار موتور انجام خواهد شد.

تیگارد X35 یک کراس اور جمع و جور بایک است که از پیشرانه 1.5 لیتری توربوی 147 اسب بخاری به همراه یک گیربکس CVT بهره می برد. از مهم ترین امکانات این خودرو می توان به کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری، کی لس، سقف پانوراما و ترمز پارک برقی اشاره کرد.

منبع car.ir


نظرات