درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
جناب آقای خطیبی عزیز
لطفا این ظلم رو به مردم روا نکنید خودرویی مثل سورن که ارزشی حدود ۳۰ میلیون بیشتر نداره رو با تعویض ۴ چراغ (تبدیل سمند به سورن) حدود ۲۷۰ میلیون میفروشید. حالا همین رو هم میخواهید در بورس واگذار کنید که گرانتر بفروش برسه ...
پس شعار دولت مردمی چی میشه ؟؟
تو روا بخدا اینقدر ظلم نکنید ...
به اینکارتون مردم رو تحت فشار نگذارید.
۱. خودروهایی مثل تارا و سورن پلاس و ۲۰۷ اتومات و ... طبق قانون از قیمتگذاری دستوری خارج شده بودند! و در واقع با عرضه این خودروها در بورس ایرانخودرو سود مازاد فراوانی را به جیب خواهد زد!
۲. خودروهای پرتیراژ و مثلا اقتصادی رو هم بخشی به بهانهی غیر استاندارد بودن از تولید حذف شدند و امثال ۲۰۶ تیپ۲ و دو سه مدل پرشیا رو هم خود ایرانخودرو حدود یک ماه قبل اعلام کرد با زیان ۴۰ میلیونی تولید میکنه که یعنی مثلا یه ۲۰۶ تیپ دو یا پرشیا معمولی ۱۸۰ میلیون با ۴۰ میلیون میشه ۲۲۰ و ۳۰ تومنم سود بگیر ۲۵۰ میلیون باید قیمت فروش هر ۲۰۶ تیپ ۲ یا پرشیا باشه؛ در حالیکه با عرضه در بورس و کشف قیمت نزدیک به بازار هر کدام با قیمتی بیش از ۳۵۰ میلیون و حتی برای ۲۰۶ تیپ ۲ بیشتر نیز به فروش خواهند رسید!
این چیزی جز انتقام سخت خودروسازان از مردم به خاطر قیمتگذاری دستوری نیست...
ایران بهشت مافیای خودرو
جهنم مصرف کننده خودرو
خودروسازان چه خوب به فکر ملت هستند