1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش بهمن موتور
  5. شرایط جدید عرضه کشنده امپاور و وانت کارا در بورس - آذر 1401

شرایط جدید عرضه کشنده امپاور و وانت کارا در بورس - آذر 1401

15 آذر 1401
  • 0

سازمان بورس کالا در اطلاعیه جدید خود شرایط عرضه جدید کامیون کشنده امپاور و خودرو کارا گروه بهمن را که قرار است در روز 27 آذر عرضه شوند، اعلام کرد.

در این نامه که مدیر بازرسی و امور اعضا بورس کالای ایران درخصوص خرید کامیون کشنده امپاور (EMPOWER) و خودرو کارا منتشر کرده، مهلت ثبت سفارش این خودروها تا ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۶ آذر بوده و میزان پیش دریافت خرید هردو نیز به میزان ۱۰ درصد تعیین شده است.

هر کد ملی (اشخاص حقیقی) صرفا امکان ثبت سفارش تنها یک دستگاه امپاور و هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) مجاز به ثبت سفارش حداکثر پنج دستگاه از این خودرو هستند، در مورد وانت کارا اما چنین محدودیتی وجود نخواهد داشت و اشخاصی که در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو شده‌اند نیز امکان ثبت سفارش وانت کارا را دارند. همچنین خرید این خودرو برای مشتریان حقوقی نیز بلامانع است.

براساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالای ایران در این دور، ۷۲۸ دستگاه کارا تک کابین و دو کابین و کامیون کشنده امپاور در تالار خودرو روز ۲۷ آذر عرضه می شوند.

به صورت دقیق تر، در این عرضه ۴۹۲ دستگاه کاراتک کابین و ۱۵۰ دستگاه کار دو کابین متعلق و همچنین ۸۶ دستگاه کامیون کشنده امپاور مربوط به بهمن دیزل حضور خواهند داشت.

تاریخ تحویل خودروهای کارا ۲۶ بهمن و کامیون کشنده امپاور ۳۰ بهمن در نظر گرفته شده است.

قیمت پایه برای کارا تک کابین ۲۹۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، کارا دو کابین ۳۰۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و کامیون کشنده امپاور ۳ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان اعلام شده است.

نام خودرو تعداد عرضه قیمت پایه تاریخ عرضه تاریخ تحویل
کارا تک کابین 492 ۲۹۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان 27 آذر 1401 26 بهمن 1401
کارا دو کابین 150 ۳۰۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
کشنده امپاور BD500  86 ۳ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان 30 بهمن 1401

 

منبع car.ir


نظرات