1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک با مدل 1402 و پیش پرداخت 650 میلیونی + جدول

فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک با مدل 1402 و پیش پرداخت 650 میلیونی + جدول

فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک با 1402 و پیش پرداخت 650 میلیونی + جدول
19 آذر 1401
  • 0

مکث موتور شرایط جدید فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک ویژه آذر ماه 1401 را منتشر کرد.

این طرح فروش ویژه‌ کلوت اتوماتیک با مدل 1402 بوده و پیش پرداخت ثبت نام در این طرح، مبلغ 650 میلیون تومان اعلام شده است. مکث موتور سود مشارکت 18 درصدی برای شرکت کنندگان در این طرح در نظر گرفته و الباقی بهای روز خودرو نیز همزمان با صدور دعوتنامه و پس از کسر سود مشارکت اعلام و دریافت خواهد شد.
موعد تحویل خودروها در این طرح نیز، 90 روز کاری پس از تکمیل ثبت‌نام خواهد بود. متقاضیان می‌توانند از روز 19 آذرماه با حضور در شوروم مرکزی یا نمایندگی‌های مجاز مکث موتور در سراسر کشور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک 1402

نام خودرو مدل پیش پرداخت اول قیمت خودرو سود مشارکت
پیکاپ کلوت اتوماتیک 1402 650 میلیون تومان قیمت روز خودرو در زمان صدوردعوتنامه 18 %

 

مشخصات پیکاپ کلوت اتوماتیک

کلوت اتوماتیک از پیشرانه پرقدرت 2/4 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی با ۲۱۵ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور بهره می برد، این نیرو از طریق یک گیربکس شش سرعته اتوماتیکبه 4 چرخ خودرو منتقل می شود، همچنین امکان انتخاب حالت انتقال قدرت تک دیفرانسیل 2H، دو دیفرانسیل کمک سبک 4H و دو دیفرانسیل کمک سنگین 4L به همراه قفل دیفرانسیل خودکار محور عقب نیز برای افزایش توانایی های خودرو در دسترس راننده قرار دارد تا بتواند مسیرهای چالشی به‌ویژه گل‌ولای و کویر را با اطمینان خاطر بپیماید.

TAViO6jnRjOOfRaNqQAIyq3EOLnwfnMgAc8Rkumc.webp

 

 امکانات رفاهی و ایمنی پیکاپ کلوت اتوماتیک

سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم ترمز ترکیبی (CBS)، سیستم کمکی ترمز (BAS)، سیستم پایداری الکترونیک (ESC)، قفل ایمنی کودک، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو و سیستم ضد سرقت (Immobilizer) از تجهیزات ایمنی این خودرو هستند.

همچنین امکاناتی نظیر کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، مانیتور لمسی ۸ اینچی، تنظیم برقی صندلی راننده در شش جهت، کامپیوتر سفر، سیستم اتوماتیک تهویه هوا با صفحه لمسی، لاستیک زاپاس فول سایز و پوشش ضدخش قسمت بار؛ کلوت اتومات را به یک رقیب کم‌بدیل در میان پیکاپ‌های تولیدی کشور تبدیل کرده است.

YDUhONT8wePYyqz9QoJjD7EjjqA5GaLyD8X2NbYa.webp

منبع car.ir


نظرات