1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. مزایده 671 خودروی خارجی توقیف شده تا 20 دی ماه

مزایده 671 خودروی خارجی توقیف شده تا 20 دی ماه

7 دی 1401
  • 0

مزایده 671 خودروی خارجی توقیف شده با هدف استیفای معوقات مالیاتی یک شرکت وارد کننده خودرو با بدهی مالیاتی بیش از 100 میلیارد تومان از روز دوشنبه 5 دی 1401 آغاز شده است.

سازمان امور مالیاتی در اطلاعیه ای اعلام کرده که با هدف استیفای معوقات مالیاتی یک شرکت وارد کننده خودرو با بدهی مالیاتی بیش از 100 میلیارد تومان، پس از طی مراحل تشریفاتی قانونی و اجرایی، شناسایی مخفیگاه و توقیف تعداد 671 دستگاه خودرو متعلق به این شرکت با ارزش گذاری توسط کارشناسان رسمی دادگستری به مبلغ تقریبی 700 میلیارد تومان (بدون احتساب هزینه های قانونی)، اقدام به برگزاری مزایده فروش می‌کند.

ثبت نام برای شرکت در این مزایده برای خرید، از 5  لغایت 20 دی ماه امکانپذیر بوده و بازگشایی پاکات به صورت غیرحضوری در تاریخ 25 دی ماه سال جاری صورت می پذیرد.

بر این اساس، در نخستین نوبت 671 دستگاه خودروی بازداشتی مدل 2016 صفر کیلومتر شامل 19 دستگاه هیوندای سوناتا، ۵۵ دستگاه کیا اپتیما، ۱۳۲ دستگاه هیوندای سانتافه و ۴۶۵ دستگاه کیا پیکانتو به مزایده گذاشته می‌شود.

بازه زمانی تعیین شده برای اخذ نوبت بازدید خودروها از روز یکشنبه (چهارم دی ماه) لغایت روز سه شنبه (۱۳ دی ماه) است و متقاضیان می توانند با شماره گیری کد دستوری #۶۶۵۵۶۶۵ * به وسیله تلفن همراه خود از زمان بندی نوبت دهی و محل بازدید خودروها اطلاع حاصل کرده و صرفاً در مهلت مقرر نسبت به بازدید و ثبت نام اقدام کنند.

منبع ایسنا


نظرات