1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. تارا اتوماتیک V4 با امکانات و چهره جدید به بازار می آید

تارا اتوماتیک V4 با امکانات و چهره جدید به بازار می آید

19 دی 1401
  • 2

از مدت ها قبل شایعات تولید تیپ جدیدی از تارا اتوماتیک به گوش می رسید که قرار بود بهبود هایی در طراحی و امکانات داشته باشد.

اما اکنون معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول گروه صنعتی ایران خودرو خبر از عرضه تیپ جدید تارا، یعنی تارا اتوماتیک V4 داده که تجهیزات ایمنی و رفاهی بیشتری نسبت به نسخه فعلی دارد و طراحی آن نیز با توجه به ترند روز تغییر کرده است.

بنا به اعلام این مقام مسئول، تارا اتوماتیک V4 قرار است در بهمن ماه به بازار عرضه شود.

محسن رضایی منش درباره تغییرات نسخه جدید تارا اتوماتیک گفت: برخی از امکانات این خودرو جدید شامل در صندوق عقب با قابلیت باز شدن با حرکت پا (Kick Sensor)، گرم‌کن صندلی‌های راننده و سرنشین جلو، تودوزی متفاوت برای صندلی‌ها، تنظیم جلو و عقب برقی صندلی راننده، دوربین دنده عقب داینامیک، چراغ آفتاب‌گیر راننده، چراغ محفظه داشبورد می‌شود و نسخه جدید تارا اتوماتیک جدید دارای چراغ خوشامدگویی درهای جلو در زیر رودری‌ها است که همزمان با باز شدن درها، روی زمین، جلوی پا راننده و سرنشین جلو را روشن می‌کند.

همچنین تارا اتوماتیک V4 با تجهیز به آینه الکتروکرومیک، از دستگیره های سقفی تاشو نیز استفاده می کند.

مخصات فنی این خودرو نیز به مانند سابق همان موتور 1.6 لیتری با کد TU5P است که 113 اسب بخار قدرت و 144 نیوتن متر گشتاور دارد. گیربکس این خودرو نیز از نوع 6 دنده اتوماتیک AT است.

منبع Car.ir


نظرات

  • گل و بلبل گل و بلبل (20 دی 1401 ساعت 20:36)

    ماشین 500 میلیونی با 113 اسب بخار یعنی معادل دو تا قاطر رو به هم چسبوندن و رنگ زدن تا به مردم قالب کنه. این ماشین با این قدرت کلا 50 میلیون هم نمیارزه.
    این عبارت "امکانات جدید" یعنی کیسه هواش ایندفعه کار میکنه!

  • امیر امیر (19 دی 1401 ساعت 14:11)

    چه تغییرات گسترده ای؟؟؟!!! چراغ محفظه داشبورد!!!