1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش ایران خودرو
  5. رفع اختلال 4 روزه سایت ایران خودرو

رفع اختلال 4 روزه سایت ایران خودرو

21 دی 1401
  • 1

طرح فروش فوق العاده ایران خودرو که ویژه متقاضیان عادی، مشمولین طرح جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده بود از روز یکشنبه مورخ 18 دی ماه آغاز شده بود اما اختلالات موجود در سایت ایران خودرو موجب شد تا متقاضیان موفق به ثبت نام نشوند.

اما اکنون با گذشت 4 روز از زمان شروع ثبت نام، امروز بلاخره با درست شدن سایت ایران خودرو بسیاری از متقاضیان موفق به ثبت درخواست خرید خودرو شدند.

پیرو این موضوع و ادامه اختلال در سایت ایران خودرو، این شرکت مهلت ثبت‌نام خودرو را یک بار تا ۲۱ دی‌و بار دیگر با ادامه اختلال‌ها تا یکشنبه ۲۵ دی‌ تمدید کرد و از متقاضیان خرید خودرو خواست برای ثبت‌نام عجله نکنند.

این در حالی است که تا دیروز سه‌شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ یعنی با گذشته سه روز از آغاز ثبت‌نام هنوز این سایت دچار اختلال بود و امکان ثبت‌نام برای تعداد زیادی از متقاضیان فراهم نشده بود.

86497.jpg

در روزهای گذشته امکان ورود به سایت اصلا وجود نداشت و کاربر با پیام «سرور وب سایت به طور موقت از دسترس خارج شده است» مواجه می‌شد اما اکنون سایت ایران خودرو باز می‌شود و امکان ادامه فرآیند ثبت‌نام وجود دارد.

در این دوره از ثبت نام و قرعه‌کشی چهار محصول سورن پلاس دوگانه سوز، رانا پلاس، پارس سال سفارش (ELX)، با موتورXU۷P و پارس سال با موتور XU۷P عرضه می‌شود.

منبع Car.ir


نظرات

  • milad milad (21 دی 1401 ساعت 18:36)

    واویلا .با این همه ادعای تخصص که داریم جای موتور جستجو گر بومی و اینترنت کلا بومی خالیه.وقتی بزور میخوان قرعه کشی کنن اونم حتی معلوم نیست چندتا ماشین برای این سری گذاشتن کنار همینه.خیلی راحت دارن میگن دوست داریم تو بورس ب.چپونیم اینجا نمیشه.