1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. رونمایی از فونیکس تیگو 8 پرومکس در نمایشگاه کرمان!

رونمایی از فونیکس تیگو 8 پرومکس در نمایشگاه کرمان!

30 دی 1401
  • 0

در روز افتتاحیه نمایشگاه خودروی کرمان 1401، شرکت مدیران خودرو توسط یکی از نمایندگی های خود اقدام به رونمایی از جدیدترین و قدرتمند ترین خودروی خود در این نمایشگاه کرد؛ فونیکس تیگو 8 پرومکس!

زمزمه های ورود چری تیگو 8 پرومکس از ماه های گذشته به گوش می رسید و در هفته های اخیر نیز این شایعات بسیار بیشتر شده بودند. اما بالاخره این اتفاق افتاد و قدرتمند ترین کراس اور مونتاژ ایران در کرمان رو نمایی شد، یک فونیکس دو دیفرانسیل!

2.jpg

 

تغییرات ظاهری تیگو 8 پرومکس

فونیکس تیگو 8 پرومکس در نگاه اول کاملا به تیگو 8 پرو شبیه است. اما با اندکی ریزبینی می توان متوجه شد که تفاوت هایی میان این دو خودرو وجود دارد.

تیگو 8 پرومکس در نمای جلو اکنون از سپری متفاوت با مه شکن های جدید و جلوپنجره بزرگ تری بهره می برد که باعث تهاجمی تر شدن ظاهر این خودرو شده است. در نمای عقب نیز گرافیک چراغ ها تغییر پیدا کرده و سپر عقب نیز به دیفیوزر و سراگزوز های جدیدی مجهز شده است. سه نوشته 390T (اشاره به گشتاور مدل جدید)، AWD و ProMax نیز وجه تمایز دیگر فونیکس تییگو 8 پرو مکس با تیگو 8 پرو هستند.

4.jpg

 

مشخصات فنی تیگو 8 پرومکس

فونیکس تیگو 8 پرومکس اکنون از یک موتور 2 لیتری توربو GDi با حداکثر 254 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن متر گشتاور بهره می برد. این توان تولیدی نیز به کمک یک گیربکس 7 دنده دو کلاچه از طریق سیستم انتقال قدرت AWD به هر چهار چرخ خودرو منتقل می شود. تیگو 8 پرومکس شتاب صفر تا صد را طی 7.8 ثانیه طی می کند.

3.jpg

منبع Car.ir


نظرات