1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. ایران خودرو به دنا های بورسی لو آپشن واکنش نشان داد

ایران خودرو به دنا های بورسی لو آپشن واکنش نشان داد

10 بهمن 1401
  • 3

با تحویل دنا های فروخته شده در بورس کالا، واکنش های بسیار زیادی به این خودرو ها در شبکه های مجازی صورت گرفت. مقامات وزارت صمت با خوشحالی از کاهش قیمت این خودرو به علت عرضه سنگین در بورس می گفتند اما با تحویل این خودرو ها به مشتریان مشحص شد که دنا پلاس های تحویلی به خریداران بورسی، فاقد رینگ آلومینیومی و دارای ترمز عقب کاسه ای هستند و اصولا به خودی خود قیمتی پایین تر از دنا پلاس های فول آپشن موجود در بازار آزاد دارند.

با داغ شدن بازار صحبت در مورد این دنا ها، گروه صنعتی ایران خودرو اطلاعیه ای در این خصوص منتشر کرد:

محصولات گروه صنعتی ایران خودرو براساس مشخصه ها و با امکانات مختلفی تولید و عرضه می شود و محصول دنا نیز در چند نوع و مدل به تولید می رسد از جمله دنا پلاس با ترمز دیسکی و رینگ فولادی، فول آپشن با موتور توربوشارژ و ... که هر یک دارای کد جداگانه ای در فهرست تولیدات هستند. 

این اطلاعیه تاکید می کند، خودروهای دنای بورس کالایی نیز عینا با مشخصات ظاهری، فنی و لیست تجهیزات مطابق با اطلاعیه عرضه به مشتریان تحویل می شود که این مشخصات عینا در اطلاعیه بورس کالا در دسترس قرار دارد. 

اطلاعیه ایران خودرو می افزاید، تمامی محصولات براساس مشخصات اعلام شده در زمان ثبت نام به مشتریان واگذار می شود و هیچ گونه حذف آپشن و یا امکاناتی در محصولات صورت نگرفته است. 

دناهای عرضه شده در بورس، طبق اطلاعیه دارای رینگ فولادی و ترمز عقب کاسه ای هستند و تولید و‌ تحویل محصول عینا برابر خودروی فروش رفته صورت می‌گیرد.

منبع Car.ir


نظرات

  • هادی هادی (12 بهمن 1401 ساعت 16:21)

    دزدی دولت در حق مزدم بد بخت اخه اینو کجا شکایت کنیم چرا نمیزارید مزدم چند تا ماشین درست سوار بشن چرا این همه ظام میکنید کسی نیست یه قدم در حق مردم برداره اخه اینا شد ماشین دزد های کثیف

  • حسن حسینی حسن حسینی (10 بهمن 1401 ساعت 17:56)

    فقط میشه گفت دزدی و اجحاف در حق مصرف کننده بدون چاره.مگه ماشین رو ارزانتر دادند.دو برابر قرعه کشی تو بورس از مردم پول گرفتند.ما مردم سزاوار ظلمیم

  • سین سین (10 بهمن 1401 ساعت 14:20)

    وقتی که دزد و کدخدا دستشان تو یک کاسه هست چه میشه گفت