1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش ایران خودرو
  5. سه شنبه؛ عرضه 10 هزار دستگاه پژو 207 در بورس کالا

سه شنبه؛ عرضه 10 هزار دستگاه پژو 207 در بورس کالا

27 بهمن 1401
  • 1

در راستای برنامه ایران خودرو برای عرضه های سنگین در بورس کالا، این خودروسازی قرار است روز سه شنبه هفته آینده مورخ 2 اسفند 1401 تعداد 10 هزار دستگاه خودروی پژو 207i دنده ای را در بورس به فروش برساند.

این خودرو ها با قیمت پایه 185 میلیون و 500 هزار تومان روی تابلو می روند و موعد تحویل آن ها نیز 31 خرداد 1402 است.

خریداران باید 100 درصد مبلغ خودرو را در هنگام خرید از بورس پرداخت کنند.

همچنین به گفته ایران خودرو، خریداران نهایی می توانند بدون پرداخت هزینه اقدام به تغییر رنگ خودروی خود در هنگام تحویل کنند. رنگ های مورد نظر ایران خودرو شامل نقره ای تیتانیوم، خاکستری متالیک، مشکی متالیک آبنوس، سبز کله غازی، آبی کاسپین، قرمز دو پوششه، آبی اقیانوسی متالیک و قهوه ای نسکافه ای هستند.

جدول جزئیات این طرح:

خودرو قیمت پایه درصد پیش پرداخت موعد تحویل
پژو 207i دنده ای 185 میلیون و 500 هزار تومان 100% 31 خرداد 1402

 

مدل خودروهای تحویلی 1402 خواهد بود و هر کد ملی حقیقی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک خودرو است.

خریداران باید 18 سال تمام را داشته و اشخاصی که در عرضه های قبلی و از ابتدای سال 1398 از شرکت های خودروسازی موفق به خرید خودرو سواری شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) باید با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس اینجا نسبت به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی اقدام و در زمان مقرر طی پیامک تکمیل وجه هزینه متعلقات قانونی که از سوی شرکت اطلاع رسانی می شود علاوه بر انتخاب نمایندگی مجاز، بیمه گر خود را انتخاب و اقدام به واریز وجه هزینه های جانبی نمایند.

هزینه های جانبی شامل ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۱۰ تومان بابت بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت و 15 درصد مالیات و عوارض قانونی بوده که براساس مبلغ معامله محاسبه و خریدار باید پرداخت کند.

درصورت عدم واریز هزینه ها حداکثر تا 5 روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر و مشتری متعهد به پرداخت جریمه یک دهم درصد ارزش معاملاتی به ازای هر روز تاخیر قبل از تحویل خودرو می شود.



نظرات

  • saeed saeed (29 بهمن 1401 ساعت 07:59)

    چرا کسی جلوی رواج گرانی کردن خودرو توسط بورس وایرلن خودرو را نمی گیرد.بورس وخودرو سازان هماهنگ شدهاند که فقط ثروتمندان را ثروتمند کنند وقتی فقیری و ما قشر ضعیف برای خریدن ۲۰۰ تومان ماندهایم چطور میتوانیم همین ماشین را۶۰۰ میلین بخریم گیرم از بازارهم ۵۰ میلیون ارزان باشد مردم از اعتقادات انداخته اند وبی عدالتی و گرانی را رواج میدهد. ماشین ۲۰۰ میلیونی را با چندین برابرقیمت میفروشند وهر دو کاسبی می کنند . تقاضای کاذب می کنند و مردم را به کشف قیمت ساخته خود سوق میدهند وبه راحتی خودشون و دلالهاشون را به ثروت می رسانند