1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش ایران خودرو
  5. فردا؛ طرح فروش پیکاپ فوتون تونلند دیزلی + جزئیات

فردا؛ طرح فروش پیکاپ فوتون تونلند دیزلی + جزئیات

10 اسفند 1401
  • 2

با اعلام شرکت ایران خودرو دیزل، طرح فروش پیکاپ فوتون تونلند دیزلی نیوفیس از ساعت 10 صبح فردا پنجشنبه مورخ 11 اسفند 1401 فعال خواهد شد.

پیکاپ فوتون دیزلی در این طرح بدون قیمت قطعی به فروش می رسد و خریداران این خودرو باید در زمان ارسال دعوتنامه با توجه به قیمت روز اقدام به تسویه حساب خود کنند.

همچنین این طرح فروش شامل 12% سود مشارکت سالیانه و 9% سود انصراف سالیانه خواهد بود. جریمه تاخیر نیز به صورت "سود مشارکت بعلاوه 1% ماهیانه" محاسبه می شود.

جزئیات این طرح به شرح ذیل است:

خودرو رنگ پیش پرداخت نقدی تکمیل مالی زمان تحویل
فوتون تونلند دیزلی نیوفیس سفید و رنگی 650 میلیون تومان قبل از تحویل، باقیمانده بهای خودرو به انضمام ما به التفاوت مالیات ها و عوارض قانونی، حق بیمه، هزینه شماره گذاری و حمل به  محل نمایندگی محاسبه و طی دعوتنامه به مشتری اعلام می شود. هفته آخر اردیبهشت 1402
هفته آخر خرداد 1402
هفته آخر تیر 1402
منبع Car.ir


نظرات

  • امام امام (18 اسفند 1401 ساعت 02:58)

    اگه در مملکت امام زمان کلاه سرت نزارن پس در کدوم ... کلاه سرت بزارن؟؟؟

  • علی علی (10 اسفند 1401 ساعت 17:44)

    لعنت بهش که سه ماه پول مردم دستتون هست حساب نمی‌کنید بعدش خودرو رو به هر قیمت دوست داشته باشید به مردم میدین قیمت تمام شده خودرو رو باید به مردم بگید در غیر این صورت این معامله قابل قبول نیست کدوم احمقی این قانون رو تو مملکت تصویب کرده که شما اجرا میکنید خودرو تحویل یک روزه بدین مردم پولتون هم نقد بگیرید این کثافت کاری چیه