1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. آریزو 5 اسپرت به زودی در بازار ایران

آریزو 5 اسپرت به زودی در بازار ایران

19 فروردین 1402
  • 0

پیش از شروع سال 1402، شرکت مدیران خودرو با برگذاری مراسمی اقدام به رونمایی تیپ جدیدی از ام وی ام آریزو 5 کرد؛ آریزو 5 اسپرت

این خودرو که قرار است در آینده جایگزین آریزو 5 توربو شود، در واقع فیس لیفتی از سدان قدیمی مدیران خودرو است که بهبوداتی در کابین و تغییراتی در ظاهر داشته است.

آریزو 5 اسپرت از سپر های جدیدی بهره می برد که بلند تر هستند و ظاهر خودرو را عضلانی تر کرده اند، جلوپنجره کهشکانی قبلی نیز با یک مدل شبکه خطی تعویض شده است.

برخلاف تغییرات ظاهری عجیب و غیر منطقی، تغییرات داخل کابین آریززو 5 اسپرت کاملا مفید و کاربردی هستند؛ مدیران خودرو برای کابین سدان جدید خود از یک کنسول وسط جدید استفاده کرده که چینش متفاوتی دارد. پنل سیسم تهویه مطبوع نیز از لمسی به نوع مکانیکی تغییر کرده تا علاوه بر زیبایی بیشتر، کارایی بالاتری نیز داشته باشد. به عنوان آخرین تغییر، فرمان خودرو نیز کات D مانندی گرفته تا فرم اسپرت تری داشته باشد.

08.webp

 

مشخصات فنی آریزو 5 اسپرت

در زیر کاپوت چری آریزو 5 اسپرت اما همه  چیز با قبل یکسان است! همان موتور 1.5 لیتری توربو با 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور که نیروی خود را از طریق یک گیربکس CVT به چرخ های جلو منتقل می کند.

12.webp

 

آپشن های آریزو 5 اسپرت

آریزو 5 اسپرت علاوه بر داشتن تمام امکانات رفاهی قبلی مانند شیشه بالابر های برقی، آینه های جانبی تاشونده برقی گرمکن دار، سانروف، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، کروز کنترل، سنسور نور، سیستم مولتی مدیا با صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، فرمان برقی با کلید های کنترل سیستم صوتی، درایو مود 2 حالته (ECO / SPORT)، دوربین دنده عقب، ترمز پارک برقی و اتوهلد، اکنون به گرمکن صندلی های جلو نیز مجهز شده است.

01.webp

 

زمان عرضه آریزو 5 اسپرت

با اعلام مدیران خودرو، نخستین عرضه ام وی ام آریزو 5 اسپرت به بازار ایران در اواخر اردیبهشت 1402 خواهد بود.

19.webp

 

منبع Car.ir


نظرات