1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. وعده مدیرعامل کرمان موتور: بازگشت آرامش به بازار

وعده مدیرعامل کرمان موتور: بازگشت آرامش به بازار

30 فروردین 1402
  • 1

مدیرعامل کرمان موتور در گفت و گویی با اشاره به واگذاری خودروها در سامانه یکپارچه فروش خودرو، از امیدواری این شرکت به بازگشت آرامش به بازار خودرو سخن گفت:

مدیرعامل کرمان موتور با اشاره به شروع عرضه محصولات از روز گذشته به پذیرفته شدگان سامانه یکپارچه با قیمت بهمن ماه 1401 عنوان کرد: عرضه خودرو با کاهش التهابات بازار و متوقف نمودن روند صعودی قیمت ها، شرکت های عرضه کننده را آماج جوسازی و دروغ پراکنی افرادی قرار داده است که بازگشت آرامش به بازار منافع آنها را به خطر می اندازد.

وی با بیان اینکه در هیاهوی روز گذشته برعلیه شرکت کرمان موتور شاهد نقش آفرینی پنهانی دلالان نگران از کاهش قیمت ها در بازار هستیم، گفت: در راستای سیاست تنظیم بازار وزارت محترم صنعت، معدن و تجارت از هیچ تلاشی برای افزایش تولید و عرضه خودرو، که به نظر ما مهمترین ابزار بازگشت آرامش به بازار است، دریغ نخواهیم کرد و عرضه خودرو در سامانه یکپارچه با تمام ظرفیت ادامه خواهد یافت.

سامان فیروزی افزود: بخش قابل توجهی از التهابات فعلی در بازار خودرو ناشی از توقف عرضه محصولات است که با شروع عرضه خودرو در سامانه یکپارچه در هفته جاری به تدریج تعادل به بازار بازخواهد گشت و با کاهش فاصله میان ادوار ثبت نام در سامانه یکپارچه، عرضه خودرو در بازار تقویت خواهد شد و شرایط به گونه ای رقم خواهد خورد که مصرف کننده واقعی که قصد تهیه خودرو به منظور استفاده و نه سودجویی را دارد بتواند به ساده ترین روش و کوتاه ترین زمان ممکن خودرو مدنظر خود را مستقیم از شرکت خودروساز خریداری نماید.



نظرات

  • کیانوش کیانوش (30 فروردین 1402 ساعت 21:34)

    کرمان موتور فروش فوری رو آغاز میکنه بعد یک ساعت میگه ظرفیت تکمیل شده... همین دیروز فروش kmc k7 رو بعد چند ساعت از دسترس خارج کرد... اگه آرامش به بازار برگرده که شما باید جمع کنید تعویض روغنی و تنظیم باد بزنید در بهترین حالت...