1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش فوق العاده لاماری ایما ویژه متقاضیان طرح یکپارچه

فروش فوق العاده لاماری ایما ویژه متقاضیان طرح یکپارچه

31 فروردین 1402
  • 1

آرین پارس موتور شرایط فروش فوق العاده خودرو لاماری ایما ویژه متقاضیان طرح یکپارچه عرضه خودرو های داخلی بر مبنای فرایند نوبت دهی را اعلام کرد.

پس از پیش ثبت نام متقاضیان خودرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی، آرین پارس موتور در نظر دارد نسبت به فراخوان متقاضیان اولین مرحله از نوبت دهی تعیین شده در سامانه مذکور اقدام کند.

222.webp

بر این اساس از این متقاضیان دعوت شده تا برای تکمیل فرایندثبت نام و عقد قرارداد فروش فوق العاده به قیمت قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روز کاری از ساعت ۱۰ صبح دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه امسال تا پایان چهارشنبه مورخ ششم اردیبهشت ماه به صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودروی لاماری ایما با مراجعه به آدرس اینترنتی http://sales.lamari.ir اقدام کنند.

183942.jpg

منبع car.ir


نظرات

  • پیمان پیمان (31 فروردین 1402 ساعت 22:06)

    چطور زده ۹۰ روز کاری !!!! برای من زده زمستان ۴۰۲ تازه اول گفتند یه میلیارد بعد گفتن یه میلیارد و صد بعد گفتن سیصد الان هم این قیمت . بدبختی اینه که زمان تحویل هم افزایش قیمت میخوره . !!! . تو سایت خودش هم یه تلفن گذاشته اگه تونستید با یه نفر از شرکت با این تلفن حرف بزنید همین الان یه میلیون میدم بهتون اینه سرنوشت ما