1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. محصولات هیوندای در مسیر ترخیص از گمرک

محصولات هیوندای در مسیر ترخیص از گمرک

16 خرداد 1402
  • 0

برنامه واردات خودرو های هیوندای نهایی شده و با اتمام تعطیلات رسمی، 5 مدل از خودرو های این کمپانی از گمرکات کشور ترخیص می شوند.

در اولین گام هیوندای اکسنت 2023، هیوندای الانترا 2023، هیوندای کونا 2023 و هیوندای کرتا ترخیص می شوند. سپس نوبت به ترخیص هیوندای توسان 2023 می رسد.

باتوجه به اطلاعات بدست آمده نزدیک به ۹۰۰ دستگاه از خودرو های هیوندای النترا،کونا،کرتا و اکسنت در گمرکات کشور است که در این هفته ترخیص آنها آغاز و به انبار شرکت وارد کننده فرستاده میشوند.

همچنین قرار است تا بزودی بیش از هزار دستگاه هیوندای به اولویت های سامانه یکپارچه فروش خودرو های وارداتی اختصاص پیدا کند.

گفته میشود که به دلایل مختلف هنوز چالش هایی برای واردات جدید خودروهای کره ای وجود دارد و در این بین متولیان واردات خودرو به دنبال آن هستند که موانع ثبت سفارش جدید و عرضه خودرو های کره جنوبی حل شود.

لازم به ذکر است که در صورت حل چالش ها، مدل های بیشتری از برند هیوندای امکان حضور در بازار ایران را پیدا میکنند و با افزایش سهم خودروهای کره ای در دوره واردات جدید میتوان حال و هوای بازار صفر کیلومتر های کشور را که بیشتر دارای خودروهای چینی هستند تغییر داد.



نظرات