درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
شورای رقابت هم همش برامردم فیلم بازی میکردمیدونستیم که شورای رفاقت نه رقابت باچندعددسکه طلاورشوه های زیرمیزی خریده میشود.این مملکت فقط چرخش دست سرمایه داراس وبقیه غلام گوش بفرمان .همین کارها رومیکنن که ماروزبه روزفقیرترازدیروزمیشیم .بابادست برداریددیگه همه فهمیدن چه خبره .کسی هم نیست بدادمامردم برسه
الان تکلیف اونایی که مرحله اول ثبت نام کردن و مبلغ گرون تر دادن چی میشه؟ زنگ به نمایندگی میزنی میگن شامل حال شما نمیشه و اگه میخوای انصراف بده بعد از اینکه خودشون قیمتو اینور سال گرون تر کردن من ماشین J7 رو پول دادم 1750 که هنوز ماشینی بهم ندادن قیمت کارخونه اومده پایین و قیمت بازار هم پایین تر از قیمت کاخانه.
عملا اون مرحله اول یک دزدی بزرگی بود از همه اونایی که ثبت نام کردن
تا 2/10 مهلت ثبت نام بوده و پرداخت وجه بوده ولی میگن اونایی که 2/16 به اینور بهشون عودت داده میشه .
مملکت بی در و پیکر همین میشه!!!
باز هم یه موضوع جدید دیگه برای شروع یه دورِباطل دیگه و باز هم سردرگمی مردم!
۲-۳ساله همین رویه شروع شده و هرروز بر شدتش افزوده میشه؛یه بار شورای رقابت از قیمت گذاری حذف میشه و سازمان حمایت میشه قیمتگذار دوباره بعد از ۲ سال شورای رقابت میاد میشه قیمت گذار بعد قیمت های خودروهای مونتاژی را به شدت میاره پایین خودروسازا اعتراض میکنند و ماشین عرضه نمیکنند به اون قیمت و اینم قسمت آخر این سریال. این فقط مربوط به مرجع قیمت گذاری خودروهه عرضه خودرو که جای خود دارد؛چندسال قرعه کشی، چندماه عرضه در بورس و حالا هم که سامانه چند پارچه!
در تولید و واردات خودرو هم همینجوره؛اول به بهانه تحریم و نبود ارز ممنوعیت واردات و معدوم کردن خودروهای وارداتی ۲-۳سال مانده در گمرکات(وهدردادن سرمایه مردم) حالا بعد از چند سال آزادشدن واردات خودرو با تعرفه چند صد درصدی(گویا الآن وضعیت ارزی مناسب شده!) و حالا هم تصویب واردات خودرو کهنه باز هم با تعرفه بالا.
یعنی توو این چندسال فقط بازی خوردیم و به معنای حقیقی کلمه «سرگرم» بودیم سررررررگرررررم. نقطه عطف همه این اتفاقات هم زمانی بود که بنده خدا گفت ۲۰۶ با لندکروز تویوتا فرق نداره!!!
یه سوال
به این مبالغ درصدی هم اضافه میشه یا این مبلغ نهایی؟
فکر کنم برای همه ثابت شده که جامعه ایران به سبب کشورداری غلط به دو دسته فقیر و ثروتمند تقسیم شده ... یک درصد ثروتمند و مابقی فقیر و متوسط
قیمت های میلیاردی ماشین های چینی مدل 2018 مثل فیدلیتی که مدل 2023 در امارات با قیمت ارزان و قسطی کمتر از 400 میلیون فروش میرن... چون در ایران دزد آزاده اما در امارات دزد ندارن.
تف به شرفت شورای رفاقت... از همون اول مشخص بود که این اطلاعیه ها همش بازیه و در نهایت باند فساد و غارت برنده بازیه.... این شرکت های مونتاژی تمام سازمانها رو رشوه میدن بعد انتظار دارید شورای رفاقت برعلیه انها باشد؟؟؟!!!!!!