1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. رونمایی از X33 کراس؛ محصول جدید MVM در ایران

رونمایی از X33 کراس؛ محصول جدید MVM در ایران

26 تیر 1402
  • 0

شب گذشته شرکت مدیران خودرو طی مراسمی در هتل استقلال تهران، اقدام به رونمایی از جدید ترین محصول برند MVM کرد؛ X33 کراس

مدتی بود که بیلبورد های X33 کراس در سطح شهر مشاهده می شد و اخبار مرتبط به این خودرو نیز از منابع مختلفی به گوش می رسید. اما در نهایت رونمایی از این کراس اور کوچک و اقتصادی بازار ایران در اواخر تیر ماه 1402 انجام شد.

ام وی ام X33 کراس در واقع جدید ترین فیس لیفت از X22 نام آشنای بازار است که به تازگی در چین معرفی شده و تقریبا به طور همزمان، به بازار ایران نیز آمده است. مدیران خودرو قصد دارد در کنار ادامه تولید X22 پرو، به تولید X33 کراس نیز بپردازد.

1.webp

 

مشخصات فنی MVM X33 کراس

با اعلام مسئولان مدیران خودرو، X33 کراس با دو قوای محرکه متفاوت وارد بازار ایران خواهد شد. اولین نسخه این خودرو از موتور 3 سیلندر 1 لیتری توربو بهره می برد که 112 اسب بخار قدرت و 150 نیوتن متر گشتاور دارد. گیربکس این مدل از نوغ CVT است.

نسخه دوم اما به موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری تنفس طبیعی مجهز است که 116 اسب بخار قدرت و 143 نیوتن متر گشتاور دارد. گیربکس این نسخه اما 5 سرعته دستی خواهد بود.

هر دو نسخه X33 کراس به تعلیق عقب نیمه مستقل و ترمز های دیسکی در هر دو محور مجهز خواهند بود.

مسئولین مدیران خودرو طراحی مطابق با مد روز، و همچنین عرضه امکانات رفاهی فراتر از رده قیمتی خودرو را مهم ترین مزایای رقابتی و نکات قابل توجه MVM X33 Cross می دانند.

2.webp

امکانات رفاهی و ایمنی X33 کراس

ام وی ام X33 کراس از دو ایربگ برای سرنشینان جلو بهره می برد و به سیستم کنترل پایداری ESP و سیستم کنترل کشش TCS نیز مجهز است. امکانات رفاهی این خودرو اما شامل مواردی نظیر شیشه بالابر های برقی، آینه های جانبی برقی، سانروف، صفحه کیلومتر دیجیتالی، سیستم مولتی مدیا با مانیتور و کلید های کنترل از روی فرمان، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع دستی، سیستم استارت سوییچی به همراه ایموبلایز و همچنین ترمز پارک برقی است.

8.webp

 

قیمت و زمان عرضه X33 کراس به بازار

قیمت X33 کراس به طور دقیق توسط مدیران خودرو اعلام نشد اما به طور قطع این خودرو ارزان تر از X55 پرو خواهد بود و هر دو نسخه دنده ای و اتوماتیک آن مقداری از نسخه های دنده ای و اتوماتیک X22 پرو گران تر خواهند بود. مدیران خودرو قصد دارد تا با عرضه X33 کراس، فضای خالی میان X22 پرو و X55 پرو را در بازار پر کند. حال باید دید که  بازار واکنش خوبی نسبت به این محصول جدید نشان می دهد و یا مشتریان بالقوه دست به انتخاب همان محصولات قدیمی می زنند؟

5.webp

منبع Car.ir


نظرات