1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. پیکاپ کلوت در ناوگان امداد خودرو مکث موتور

پیکاپ کلوت در ناوگان امداد خودرو مکث موتور

31 مرداد 1402
  • 0

مکث موتور با تجهیز و آماده‌سازی تعدادی از خودروهای کلوت، این پیکاپ آفرودی را برای فعالیت در ناوگان امدادی خود محیا کرد، این خودروها قرار است در فاز اول در شهر های تهران، کرج، قزوین و قائمشهر به امداد رسانی به مشتریان بپردازند.

مکث موتور که در حال حاضر با دو محصول کلوت و تیارا در بازار ایران حاضر است و گسترش ناوگان امدادی خود را در جهت آسودگی خاطر مشتریان در دستور کار خود دارد.

01.webp

انتخاب  پیکاپ کلوت مکث موتور به عنوان یک پیک‌آپ دودیفرانسیل برای امداد خودرو، علاوه بر ارائه فضای مناسب جهت حمل ابزار و تجهیزات مورد نیاز امداد سیار، قابلیت خدمت‌رسانی در شرایط نامساعد جوی و مناطق صعب‌العبور را نیز میسر کرده است.

پیکاپ کلوت به پیشرانه 2.4 لیتر توربوشارژ با قدرت 215 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن‌متر مجهز است که در دو نوع دنده ای و اتوماتیک (با گیربکس 6 سرعته) به بازار عرضه می‌شود؛ مکث موتور برای خدمات رسانی در بخش امداد، پیکاپ کلوت دنده ای را به تجهیزاتی مانند پمپ باد، پمپ ساکشن روغن و... مجهز کرده، همچنین انواع لوازم مصرفی پر مصرف خودروهای کلوت و تیارا نیز در این خودرو ها قرار داده شده است.

07.webp

گستردگی خدمات امداد خودرو مکث موتور

در حال حاضر خدمات امداد خودرو شرکت مکث موتور در شهرهای تهران، کرج، قزوین و قائمشهر ارائه می‌شود و البته به زودی و با افزایش تعداد ناوگان، امکان ارائه خدمات در شهرهای دیگر نیز فراهم خواهد شد. مشتریان محترم مکث موتور می‌توانند در صورت نیاز، از طریق تماس با شماره تلفن 1660 جهت ثبت درخواست امداد خودرو اقدام نمایند.

03.webp



نظرات