1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. رونمایی از کی‌ ام‌ سی A5؛ کراس اور جدید کرمان موتور

رونمایی از کی‌ ام‌ سی A5؛ کراس اور جدید کرمان موتور

9 شهریور 1402
  • 0

در روز افتتاحیه نمایشگاه خودروی مشهد، شرکت کرمان موتور اقدام به رونمایی از کراس اور مونتاژی جدید خود با نام KMC A5 کرد.

کی ام سی A5 در واقع همان SWM G01 است که سابقا توسط سیف خودرو مونتاژ می شد. این خودرو که توسط استودیو پنین فارینا ایتالیا طراحی شده با وجود شکل ظاهری جذاب هیچ وقت نتواست سهم خاصی از بازار ایران بدست آورد که دلیل آن در تیراژ پایین و خدمات پس از فروش محدود مرتب خودرو بود.

اما اکنون به نظر می رسد که شرکت کرمان موتور قصد دارد از پتانسیل نهفته این خودرو استفاده کند و کراس اور SWM را با خود یعنی KMC و نام A5 در ایران مونتاژ خواهد کرد.

kmca52.jpg

مشخصات فنی KMC A5

کی ام سی A5 از موتور 1.5 لیتری توربو استفاده می کند که توانایی تولید حداکثر 155 اسب بخار قدرت و 212 نیوتن متر گشتاور را دارد. توان تولیدی این موتور نیز از طریق یک گیربکس 7 دنده دو کلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود.

کی ام سی A5 در محور جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در محور عقب از سیستم تعلیق نیمه مستقل میله پیچشی استفاده می کند. همچنین میانگین مصرف سوخت اعلامی این کراس اور چینی 7.5 لیتر در هر 100 کیلومتر رانندگی سیکل ترکیبی است.

kmca53.jpg

امکانات رفاهی KMC A5

کی ام سی A5 به 6 ایربگ مجهز است وتجهیزات ایمنی آن نیز شامل مواردی نظیر سیستم کنترل پایداری ESP، رادار هشدار برخورد از جلو، رادار هشدار خروج از مسیر و رادار نقطه کور هستند.

آپشن ها و امکانات رفاهی کراس اور جدید کرمان موتور اما شامل موارد زیر هستند: شیشه بالابر های برقی مجهز به پاور ویندوز، آینه های جانبی تاشونده برقی، سقف پانوراما، کی لس استارتر، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور نور و باران، سیستم مولتی مدیا با دوربین 360 درجه، درب صندوق عقب برقی، صندلی راننده برقی با گرمکن و سردکن، دوربین ثبت وقایع، جالیوانی گرمکن و سردکن دار، چراغ های اصلی LED، کروز کنترل، شارژر وایرلس و ترمز پارک برقی

منبع Car.ir


نظرات