1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش کرمان موتور
  5. جشنواره یلدایی فروش اقساطی KMC T8

جشنواره یلدایی فروش اقساطی KMC T8

29 آذر 1402
  • 3

شرکت کرمان موتور طرح فروش پیکاپ KMC T8 را ویژه شب  یلدا 1402 اعلام کرد.

در این طرح پیکاپ T8 به صورت اقساطی، با موعد تحویل 15 روزه و به همراه خدمات ویژه به فروش می رسد.

این طرح از روز شنبه مورخ 2 دی آغاز شده و تا تاریخ 15 دی ماه ادامه دار خواهد بود. در این طرح فروش، پیکاپ T8 با قیمت مصوب 1 میلیارد و 650 میلیون تومان به فروش می رسد.

طرح یلدایی کرمان موتور شامل اقساط 18، 24، 30 و 36 ماهه است که هرکدام شرایط متفاوت و قابل توجهی دارند. البته موعد تحویل خودرو در تمامی موارد 15 روزه خواهد بود.

Untitled.jpg

*طرح فروش 36 ماهه T8*

بی تردید جذاب ترین شرایط فروش این طرحِ یلدایی، نوع ۳۶ ماهه آن است. در این طرح، مبلغ پیش پرداخت، اقساط ماهیانه و چک تسویه حساب (به تاریخ یک ماه پس از آخرین قسط) به ترتیب ۸۵۰، ۱۰ و ۴۵۰ میلیون تومان است. سرویس های ادواری رایگان تا ۶۰ هزار کیلومتر نیز از دیگر ویژگی های جذاب طرح ۳۶ ماهه به حساب می آید که قطعا برای مشتریان، رضایت خاطر فراوانی را به همراه خواهد داشت؛ ضمن اینکه اقساط ماهیانه ۱۰ میلیونی نیز امکان خرید این خودرو را برای قشر وسیع تری، فراهم می نماید.

4.webp

طرح فروش 30 ماهه T8

طرح ۳۰ ماهه با پیش پرداخت ۷۵۰ میلیونی و اقساط ماهیانه ۱۵ میلیونی همراه است. چک تسویه حساب (یک فقره چک به تاریخ یک ماه پس از آخرین قسط) هم برای این طرح، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان است. در طرح ۳۰ ماهه، به عنوان خدمات ویژه، سرویس ادواری رایگان تا پیمایش ۴۰ هزار کیلومتر برای مشتریان لحاظ شده است.

2.webp

طرح فروش 24 ماهه T8

پیش پرداخت طرح ۲۴ ماهه مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان است و اقساط ماهیانه نیز ۲۰ میلیون تومان لحاظ شده است. برای بیست و پنجمین ماه (یک ماه پس از اتمام اقساط) هم یک فقره چک به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان دریافت می شود. در این طرح به عنوان خدمات ویژه، سرویس ادواری رایگان تا ۲۰ هزار کیلومتر برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

1.webp

طرح فروش 18 ماهه T8

در این طرح، KMC T8 با پیش پرداخت 550 میلیون تومان به فروش می رسد. سپس مشتری می بایست 18 قسط 30 میلیون تومانی را به صورت ماهیانه به شرکت پرداخت کند. در نهایت نیز یک چک 650 میلیون تومانی برای ماه پس از پایان اقساط از مشتری دریافت می شود.

متقاضیان علاقمند به شرکت در این طرح فروش، می توانند جهت ثبت نام به سایت فروش کرمان موتور مراجعه کنند.

منبع Car.ir


نظرات

  • مهدی مهدی (2 دی 1402 ساعت 02:03)

    دوستان پارامتر آخر جدول رو ببینید برای آزاد شدن سند ششصد میلیون به عنوان آخرین مرحله باید بپردازید

  • میثم میثم (29 آذر 1402 ساعت 20:10)

    اسیر اون 650 آخرش هستم. ینی با هیچ ترفندی دیگه نمیتونن مردم رو گول بزنن برای فروش همچین محصولات بی کیفیت اتاق فکر میذارن و میگن خوب یه 650 رو بندازیم اون ته ماجرا!! کسی هم که عقلش نمیرسه حساب کنه :)))

  • کیانوش کیانوش (29 آذر 1402 ساعت 18:31)

    از شرکت کرمان موتور تقاضا دارم چهره و مشخصات خریدارن این خودرو با این قیمت رو به اطلاع عموم مردم شریف ایران برساند... سپاس بیکران از همراهی شما