1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. تست درایو تاکسی برقی کرمان موتور برگزار شد

تست درایو تاکسی برقی کرمان موتور برگزار شد

2 اسفند 1402
  • 0

شرکت کرمان موتور ظهر امروز در مراسمی که در محوطه برج ممیلاد تهران برگزار شد، تست درایو تاکسی های برقی خود را انجام داد.

در این مراسم که با حضور مسئولین وزارت صمت، مدیران کرمان موتور و خبرنگاران برگزار شد، جک e-Taxi کرمان موتور مورد تست و بررسی قرار گرفت.

09.webp

شرکت کرمان موتور یکی از شرکت هایی است که خیلی زود در مسیر برقی سازی صنعت خودرو که توسط وزارت صمت سیاست گذاری شده بود قدم گذاشت و خودروی جک E50A را با نام جک e-Taxi به بازار ایران عرضه کرد. در هفته های گذشته چندین دستگاه از این تاکسی برقی تحویل سازمان تاکسیرانی تهران شد و در مراسم امروز نیز تست درایو این خودروها برگزار شد.

06.webp

در مراسم تست درایو، دو عدد تاکسی برقی جک حضور داشتند که یکی از این دو خودرو مجهز به برچسب های رسمی سازمان تاکسیرانی با رنگ آبی بود.

15.webp

همچنین یک دستگاه خودروی هاچ‌بک برقی KMC E10X نیز در حاشیه این مراسم حضور داشت که متاسفانه موفق به دریافت پلاک ملی نشده بود و به همین علت در تست درایو شرکت نکرد.

02.webp

مشخصات فنی جک e-Taxi

تاکسی برقی کرمان موتور از یک موتور برقی 142 کیلوواتی بهره می برد که حداکثر گشتاور 340 نیوتن متری را به راننده ارائه می دهد. این خودرو شتاب صفر تا صد 7.6 ثانیه ای داشته و حداکثر سرعت آن نیز 142 کیلومتر برساعت است.

12.webp

باتری این خودرو از نوع LFP بوده و 50.1 کیلووات ساعت ظرفیت دارد. تاکسی برقی جک می تواند با این باتری مسافت 402 کیلومتری را طی کند.

08.webp

منبع Car.ir


نظرات