1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. حضور بهمن موتور با یک خودروی سوپراسپرت در نمایشگاه شیراز!

حضور بهمن موتور با یک خودروی سوپراسپرت در نمایشگاه شیراز!

23 خرداد 1403
  • 0

گروه بهمن یکی از شرکت های بزرگ حاضر در نمایشگاه خودرو شیراز 1403 است. این نمایشگاه از عصر روز سه شنبه مورخ 22 خرداد ماه آغاز شده و تا پایان روز جمعه مورخ 25 خرداد ماه ادامه دار خواهد بود.

گروه بهمن در به عنوان یکی از خودروسازان خصوصی بزرگ کشور که در زمینه واردات خودرو نیز فعالیت می کند، با دستی بسیار پر به نمایشگاه شیراز آمده و محصولاتی متنوع و جذاب را به معرض نمایش عموم درآورده است.

نتا GT، سوپراسپرت برقی!

نتا GT را می توان جذاب ترین محصول غرفه بهمن موتور و به نوعی گیلاس روی کیک این نمایشگاه دانست! یک سوپرکار برقی چینی دو دیفرانسیل با شتاب صفر تا صدی در حدود 3 ثانیه!

b l  (2) 1copy.jpg

بازگشت هاوال به ایران

یکی از نکات جالب این نمایشگاه، خبر بازگشت هاوال، یکی از برندهای محبوب و با کیفیت چینی به ایران است. در سال های برجام گروه بهمن یکی از محصول هاوال با نام H2 را مونتاژ می کرد. هم اکنون نیز این شرکت تصمیم به واردات هاوال H6 هیبریدی گرفته است.

03.webp

فیدلیتی XB1؛ رقیبی برای فونیکس FX و لاماری ایما

یکی دیگر از محصولاتی که در غرفه بهمن موتور مشاهده می شود فیدلیتی XB1 است. کراس اوری اسپرت و آینده نگر که شایعات ورود آن به ایران از مدت ها قبل شنیده می شد.

02.webp

محصولات هونگچی و اتوبوس های طویل بهمن دیزل!

هونگچی H5 و هونگچی EQM5 نیز دیگر محصولات حاضر در غرفه بهمن موتور هستند که توسط BM Cars به ایران وارد می شوند.

18.webp

همچنین شرکت بهمن دیزل نیز اتوبوس های 9 متری و 12 متری خود را به این نمایشگاه آورده است.

05.webp

چه خبر از نشست خبری گروه بهمن؟

عصر روز سه شنبه گروه بهمن یک نشست خبری با اصحاب رسانه ترتیب داد که در این نشست درباره موضوعات مختلفی صحبت شد.

این نشست با حضور مهدی حاجی بابایی (معاون فروش بهمن موتور)، جلیل هاشمی (مدیرعامل اسنا)، محسن رضا باباخانی (معاون مهندسی بهمن موتور)، مزدک زرین بخش (مدیر بخش رضایت مشتری بهمن موتور) و مجتبی نظری (مدیر ارتباطات بهمن موتور) در حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

در این نشست ابتدا از طرح جایگزینی محصولات فیدلیتی و دیگنیتی با محصولات کرمان موتور و مدیران خودرو صحبت شد. به گفته مسئولین گروه بهمن، از این پس این طرح جایگزینی با محصولات بهمن موتور صورت خواهد گرفت.

همچنین مدیران بهمن موتور از مشکلات تامین ارز این شرکت صحبت کردند؛ در سال گذشته این مشکلات به صورت متداوم از برج 3 تا اوایل زمستان گریبانگیر بهمن موتور بودند. با این حال به نظر می رسد که این شرکت به راهکارهایی برای تامین ارز خود دست یافته است.

آقای هاشمی، مدیرعامل شرکت اسنا نیز در این نشست خبری صمن معرفی محصولات جدید خود، اتوبوس 9 متری و 12 متری، کارکرد این محصولات را تشریح کرد. به گفته آقای هاشمی، اتوبوس 9 متری برای مصارف بین شهری و اتوبوس 12 متری برای مصارف درون شهری طراحی شده است. به گفته وی، شهرداری هم اکنون بیش از 500 دستگاه از این اتوبوس ها را پیش خرید کرده است. این  اتوبوسس ها از آخرین استانداردهای روز اروپا بهره می برند.

در این نشست همچنین از هاوال H6 صحبت شد؛ به گفته مسئولین بهمن موتور، پارت اول این خودرو به صورت وارداتی به ایران خواهد آمد اما گروه بهمن قصد دارد تا این خودرو را در این مونتاژ کند. به گفته ایشان، توافقات کامل با هاوال صورت گرفته است تا از خروج دوباره این برند از ایران جلوگیری شود.

منبع Car.ir


نظرات