1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. رونمایی از فونیکس FX برقی - گروه بازرگانی قاسم پور

رونمایی از فونیکس FX برقی - گروه بازرگانی قاسم پور

26 خرداد 1403
  • 0

شرکت مدیران خودرو که با کمک نمایندگی خود در نمایشگاه خودرو شیراز شرکت کرده بود، یک سورپرایز جذاب در این نمایشگاه برای علاقمندان به صنعت نوین خودروهای الکتریکی داشت؛ فونیکس FX برقی!

فونیکس FX برقی جدیدترین محصول شاخه فونیکس NEV است. فونیکس NEV به صورت اختصاصی در زمینه خودروهای پاک فعالیت می کند و پس از محصولاتی نظیر تیگو 8 پرو هیبریدی و تیگو 7 پرو هیبریدی، هم اکنون از نخستین خودروی تمام الکتریکی خود در نمایشگاه شیراز رونمایی کرده است.

1.webp

نگاهی به طراحی فونیکس FX برقی

نسخه برقی فونیکس FX ساختار طراحی کلی شبیه به نسخه بنزینی دارد. با این حال؛ برقی بودن این خودرو کاملا مشخص است زیرا چری تمام المان های همیشگی خودروهای برقی را در این محصول رعایت کرده است. مواردی نظیر رینگ های جدید، سپر جلو جدید فاقد جلوپنجره و سپر عقب جدید بدون سراگزوز تفاوت های ظاهری FX برقی را با FX بنزینی تشکیل می دهند.

در کابین نیز تنها مورد متفاوت، کنسول وسط جدید فاقد دسته دنده است. این خودرو به آپشن جدید هدآپ دیسپلی نیز مجهز شده است.

2.webp

مشخصات فنی فونیکس FX برقی

فونیکس FX برقی از یک موتور الکتریکی بهره می برد که توانایی تولید 200 اسب بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور را دارد. این خودرو با این مشخصات، شتاب 0 تا 100 را طی 7.2 ثانیه طی می کند.

این خودرو همچنین با بهره گیری از پک باتری 61.06 کیلووات ساعتی، مسافت 430 کیلومتر را در چرخه WLTP طی می کند. این مسافت در چرخه NEDC به 505 کیلومتر افزایش پیدا می کند.

3.webp

زمان عرضه و نحوه خرید فونیکس FX برقی

فونیکس FX برقی بزودی در سامانه یکپارچه خودروهای برقی عرضه خواهد شد. متقاضیان این خودرو در استان فارس می توانند مراحل خرید و تکمیل وجه خود را از طریق نمایندگی قاسم پور، بزرگترین نمایندگی مدیران خودرو در استان فارس پیش ببرند. این نمایندگی با کد 505 در شهر شیراز، پذیرای علاقمندان برای بازدید از فونیکس FX برقی یا خرید این خودرو است.

منبع Car.ir


نظرات