1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. نگاهی به غرفه کرمان موتور در نمایشگاه تحول صنعت خودرو

نگاهی به غرفه کرمان موتور در نمایشگاه تحول صنعت خودرو

31 تیر 1403
  • 0

سومین دوره نمایشگاه تحول صنعت خودرو از ابتدای هفته در محل نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز شده و خودروسازان به نمایشگاه محصولات جدید خود مشغول شده اند.

شرکت کرمان موتور یکی از خودروسازان خصوصی حاضر در این نمایشگاه است که تماما با محصولات برقی در غرفه خود حاضر شده تا پیرو سیاست های حال حاضر وزارت صمت باشد. نوع غرفه سازی و مدل های به نمایش در آمده در غرفه کرمان موتور نشان می دهد که این شرکت قصد دارد خود را به عنوان یک خودروساز دارای تکنولوژی معرفی کند و نه صرفا یک مونتاژکار.

محصولات برقی کرمان موتور در نمایشگاه تحول صنعت خودرو

کرمان موتور به صورت کامل با محصولات برقی پا به این نمایشگاه گذاشته؛ جک E50A یا همان J7 برقی در دو نسخه تاکسی و شخصی در غرفه کرمان موتور دیده می شود. قابل ذکر است که تحویل این تاکسی ها به خریداران شروع شده و در حال حاضر شاهد تردد خفیف این تاکسی ها در سطح تهران هستیم.

1.webp

ایگل برقی محصول دیگر کرمان موتور است که در این نمایشگاه دیده می شود. نسخه برقی KMC ایگل که خود نسخه داخلی سازی شده جک J4 است. این خودروی برقی احتمالا در زمان عرضه اقتصادی ترین برقی بازار خواهد بود.

5.webp

کراس اور JS6 پلاگین هیبرید نیز در غرفه کرمان موتور دیده می شود. این محصول به احتمال زیاد جایگزین KMC K7 خواهد شد.

4.webp

نکته جالب اما حضور یک هاچ بک تمام برقی جذاب به نام E30X است. شرکت کرمان موتور قبلا از یک مینی کار به نام E10X رونمایی کرده بود. با این حال، به نظر می رسد که خودروی مذکور در پاس کردن استانداردهای ایران به مشکل خورده بود و به همین علت، شرکت موتور به دنبال نسخه بزرگتر و کامل تر آن یعنی E30X رفته است.

2.webp

کی ام سی E30X یک خودروی هاچ برقی است که از یک موتورالکتریکی سنکرون با آهنربای دائمی استفاده می کند. این موتور توانایی تولید 135 اسب بخار قدرت و 175 نیوتن متر گشتاور را دارد و نیروی خود را به چرخ های جلو منتقل می کند.

3.webp

کی ام سی E30X از یک باتری LFP  با ظرفیت 51.1 کیلووات ساعت بهره می برد. این خودرو با این باتری می تواند در حالت ایده آل 505 کیلومتر مسافت طی کند. همچنین این باتری برای شارژ کامل به صورت عادی احتیاج به 9 ساعت زمان دارد. این زمان با فست شارژر به 30 دقیقه می رسد.

منبع Car.ir


نظرات