1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. حضور کرمان موتور با محصولات جدید لیوان در نمایشگاه مشهد

حضور کرمان موتور با محصولات جدید لیوان در نمایشگاه مشهد

28 شهریور 1403
  • 0

نمایشگاه خودرو مشهد از امروز (چهارشنبه 28 شهریور) آغاز به کار کرده و تا روز شنبه مورخ 31 شهریور پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

شرکت کرمان موتور به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان خصوصی کشور با سبدی کامل از محصولات قدیمی خود بعلاوه دو محصول کاملا جدید از یک برند جدید به نمایشگاه مشهد 1403 آمده است.

1.webp

جذاب ترین محصولات کرمان موتور در این نمایشگاه احتمالا دو محصول جدید این شرکت یعنی KMC SR5 و KMC CR6 هستند؛ محصولاتی از برند LIVAN کشور چین که برندی تازه تاسیس با شراکت جیلی و لیفان است. این دو محصول با برند KMC وارد بازار ایران خواهند شد.

cr6.webp

مشخصات KMC CR6

کی ام سی CR6 یک سدان شهری است که با بهره بردن از یک موتور 1.5 لیتری توربو GDi، توان و گشتاور تولیدی 178 اسب بخاری و 290 نیوتن متری دارد. گیربکس این خودرو نیز از نوع 7 سرعته دو کلاچه است.

سیستم تعلیق مک فرسون در محور جلو و نیمه مستقل در محور عقب به همراه ترمزهای دیسکی نیز در این خودرو به چشم می خورند.

7.webp

مشخصات KMC SR5

کی ام سی SR5 اما یک کراس اور است که نام اصلی آن لیوان X6 پرو می باشد. همانند CR6، این خودرو نیز مجهز به همان موتور 1.5 لیتری توربو GDi است که 178 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. گیربکس این خودرو از نوع 7 سرعته دو کلاچه بوده و سیستم تعلیق عقب آن نیز نیمه مستقل است.

7.webp

علاوه بر دو محصول لیوان، کرمان موتور محصولات دیگری نظیر خودروی برقی E30X، بک X3، کی ام سی J7 و کی ام سی T9 را نیز به نمایشگاه خودرو مشهد آورده است.

2.webp

علاقمندان می توانند در مدت برگزاری نمایشگاه از ساعت 16 الی 22 نسبت به بازدید از غرفه کرمان موتور اقدام کنند.

منبع Car.ir


نظرات