حضور کرمان موتور در نمایشگاه خودرو تبریز 1403

18 مهر 140310:45
4 دقیقه


حضور کرمان موتور در نمایشگاه خودرو تبریز 1403

شرکت کرمان موتور یکی از بزرگترین شرکت کنندگان نمایشگاه خودرو مشهد است که به صورت گسترده و با تمام زیرمجموعه های خود (بجز کارمانیا) در این نمایشگاه حضور یافته است.

این شرکت به طور کامل سالن شهریار نمایشگاه تبریز را در اختیار گرفته و به نمایش محصولات برندهای جک، KMC، بک و هیوندای مشغول است.

بخش KTL

قسمت KTL را می توان جذاب ترین بخش سالن کرمان موتور نامید که به محصولات وارداتی هیوندای اختصاص یافته است. کرمان موتور برای نخستین بار در این نمایشگاه کراس اور وارداتی جدید خود یعنی هیوندای کنا را به نمایش گذاشت که با استقبال خوب بازدیدکنندگان همراه شد.

1.webp

هیوندای النترا و هیوندای کرتا نیز در این بخش حضور دارند.

2 (1).webp

بخش KMC و جک

در این بخش محصولات مونتاژی کرمان موتور حضور دارند و نسخه نهایی کی ام سی ایگل نیز به نمایش درآمده است.

0 (1).webp

خودروهای جدید کرمان موتور از برند لیوان، یعنی کی ام سی SR5 و کی ام سی CR6 دیگر محصولات حاضر در این بخش هستند.

03.webp

کراس اور JS6 نیز برای چندمین بار متوالی در غرفه کرمان موتور دیده می شود. اطلاعات غیررسمی بدست آمده حاکی از آن است که برنامه تولید این خودرو زودتر از موعد مقرر آغاز خواهد شد.

کی ام سی T9 و کی ام سی T8 تیون شده با لوازم آفرودی نیز در این قسمت دیده می شوند.

نکته جالب اما عدم حضور جک S5 و جک J4 پس از مدت های طولانی است و بنظر می رسد که این دو خودرو به پایان راه خود در صنعت ایران نزدیک شده اند.

07.webp

خودروهای برقی کرمان موتور

قسمتی از سالن کرمان موتور اما به خودروهای برقی اختصاص دارد که با رنگ سبز، با الهام از پاکی طبیعت، جدا شده است.

در این بخش کی ام سی EJ7 شخصی و تاکسی به همراه جک E30X برقی حضور دارند.

براساس اطلاعات بدست آمده، خودروی هاچ بک برقی E30X بزودی بصورت وارداتی وارد بازار خواهد شد. با توجه به برقی بودن این خودرو، قیمت آن بسیار نزدیک به قیمت جهانی خواهد بود.

b l  (2) copy.jpg

خودروسازان بم

خودروسازان بم، دیگر زیرمجموعه کرمان موتور نیز با برپا کردن غرفه ای به معرفی تک محصول خود یعنی بک X3 پرو پرداخته است.

 

سایر زیرمجموعه ها

شرکت واسپاری کرمان موتور و شرکت کارگزاری لیزینگ کرمان موتور نیز در سالن شهریار حضور پیدا کرده اند. همچنین نمایندگی های کرمان موتور در شهر تبریز نیز با حضور در این سالن به تعامل با مشتریان این شرکت می پردازند.

04.webp

قطعات یدکی

آخرین بخش از سالن شهریار به خدمات پس از فروش و تامین قطعات محصولات کرمان موتور اختصاص یافته است. در این بخش قطعات یدکی محصولات کرمان موتور و هیوندای به نمایش در آمده اند.

علاقمندان می توانند همه روزه جهت بازدید از سالن کرمان موتور از ساعت 15 الی 21 به نمایشگاه بین المللی تبریز، سالن شهریار مراجعه کنند.

منبع: Car.ir