1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. طرح فروش سوزوکی جیمنی 5 درب + جزئیات

طرح فروش سوزوکی جیمنی 5 درب + جزئیات

22 مهر 1403
  • 2

شرکت راسا موتور خاورمیانه شرایط فروش و تکمیل وجه سوزوکی جیمنی 5 درب را ویژه متقضیان منتخب سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرد.

این طرح از ساعت 8 صبح امروز (یکشنبه 22 مهر) آغاز شده و تا پایان روز پنجشنبه مورخ 26 مهر ادامه دار خواهد بود.

جزئیات فروش:

1.jpg

 

قواعد و ظوابط ثبت نام:

2.jpg

 

مدارک مورد نیاز هنگام مراجعه به نمایندگی:

3.jpg

 

نگاهی به مشخصات فنی سوزوکی جیمنی:

سوزوکی جیمنی از یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری تنفس طبیعی استفاده می کند که توانایی تولید 101 اسب بخار قدرت و 130 نیوتن متر گشتاور را دارد. توان تولیدی این موتور از طریق یک گیربکس 4 دنده اتوماتیک AT و سیستم انتقال قدرت Part-Time 4WD به هر چهار چرخ خودرو منتقل می شود. در سیستم Part-Time 4WD، نیرو به صورت پیش فرض به چرخ های عقب منتقل می شود. اما راننده می تواند با استفاده از دنده کمک، نیرو را با کمک سبک و سنگین به هر چهار چرخ منتقل کند. همچنین قفل دیفرانسیل LSD نیز برای کمک به عبور از مسیرهای سخت و لغزنده در محور جلو و عقب سیستم انتقال قدرت این خودرو در نظر گرفته شده است.

2.webp

 

آپشن ها و امکانات رفاهی سوزوکی جیمنی:

سوزوکی جیمنی یک خودروی آفرودی اقتصادی و ارزان قیمت ژاپنی است. با این حال این خودرو امکانات رفاهی مناسبی را در اختیار سرنشینان خود قرار می دهد؛ شیشه بالابرهای برقی، آینه های جانبی برقی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور نور، سنسور باران، کروز کنترل، سیستم شستشوی چراغ های جلو، مه شکن های جلو و عقب، صندلی های جلو با تنظیم دستی و سیستم پایش فشار باد تایرها TPMS لیست امکانات این خودروی محبوب ژاپنی را تشکیل می دهند.

سیستم کنترل پایداری ESP، سیستم کنترل کشش TCS، سیستم کمکی حرکت در سربالایی HHC و سیستم کنترل حرکت در سراشیبی HDC نیز لیست امکانات کمک رانندگی سوزوکی جیمنی را تشکیل می دهند.

1.webp

منبع Car.ir


نظرات

  • مهدی مهدی (25 مهر 1403 ساعت 13:33)

    دوستان توجه داشته باشند که سوزوکی جیمنی 3 درب در ژاپن تولید می شود، اما سوزوکی جیمنی 5 درب تحت امتیاز در کشور هندوستان ساخته می شود. در واقع هیچیک از مدل های سوزوکی که این روزها شرکت های وطنی وارد می کنند ساخت خود ژاپن نیستند.

  • کاربر کاربر (22 مهر 1403 ساعت 17:34)

    دنده ای که هست داخلشم مانیتور نداره دقیقا مشابه نیسان آبی هستش. دوملیاردو هفتصد و پنجاه رو چه حساب نرخ گزاری کردن؟