1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش بهمن موتور
  5. طرح فروش کشنده FAW J6P-460 سیبا موتور + جزئیات

طرح فروش کشنده FAW J6P-460 سیبا موتور + جزئیات

28 مهر 1403
  • 0

گروه بهمن شرایط فروش کشنده تک محور FAW J6P-460 شرکت سیبا موتور را منتشر کرد.

در این طرح کشنده FAW با قیمت قطعی به صورت آنلاین از ساعت ١٠ صبح روز سه شنبه مورخ ١٤٠٣/٠٨/٠١ تا ساعت ١٦ عصر روز یکشنبه مورخ ١٤٠٣/٠٨/٢٠ و یا زمان تکمیل ظرفیت از طریق درگاه عاملیت به فروش می رسد.

ثبت نام به صورت آنلاین و از طریق پرتال جامع ایرانی کار به آدرس https://bahmancustomer.iranecar.com/ امکان پذیر است.

جزئیات فروش:

1.jpg

 

توجه : تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی، تایید توافق نامه الکترونیکی و واریز وجه از طریق سامانه فروش اینترنتی این شرکت به آدرس https://bahmancustomer.iranecar.com/ به منزله قبول کلیه شرایط و ضوابط مندرج در این بخشنامه، توافق نامه الکترونیکی و قوانین موضوعه توسط متقاضی بوده و انجام کامل این اقدامات توسط ایشان به منزله عقد قراداد بین طرفین (مشتری و شرکت) می باشد و متقاضی با انجام این اقدامات حق هرگونه اعتراضی در خصوص مفاد بخشنامه و قرارداد فی مابین را در حال و آینده از خود سلب و اسقاط می نماید. همچنین ثبت نام و واریز وجه از طریق سامانه فروش این شرکت (ایرانی کار) به منزله عقد قرارداد تلقی شده و نیازی به تبادل قرارداد فیزیکی و امضا طرفین نمی باشد.

قواعد و ضوابط بخشنامه:

  • ثبت نام به صورت آنلاین، از طریق درگاه عاملیت و با وارد نمودن کد عاملیت و رمز عبور از طریق آدرس ذکر شده انجام می شود و سایر مراحل (تشکیل پرونده، تکمیل مدارک و ...) در عاملیت انتخاب شده صورت می پذیرد.
  • با توجه به احتمال محدودیت سقف برداشت برخی از کارتهای بانکی، لازم است تا پیش از اقدام به ثبتنام، از میزان سقف برداشت اینترنتی کارت بانکی اطمینان حاصل فرمایید. واریز وجه خودرو صرفاً در یک تراکنش امکانپذیر میباشد.
  • امکان خرید بیمه بدنه در زمان خرید محصول مطابق با جدول شماره ٢ مهیا شده است. لازم به توضیح است مشتریان می توانند پس از خرید بیمه بدنه و تحویل خودرو، با مراجعه به نمایندگی های شرکت های بیمه ای مستقر در گروه بهمن و یا سایر دفاتر بیمه ای نسبت به افزایش سطح بیمه نامه خودرو اقدام نمایند.

2.jpg

 

ثبتنام و شماره گذاری به نام مشتری نهایی امکان پذیر می باشد.

در این عرضه، هر کد ملی یا شناسه ملی مجاز به ثبت نام صرفاً یک دستگاه خواهد بود.

ثبت نام صرفا برای افراد بالای ۱۸ سال امکان پذیر خواهد بود.

در این روش عرضه، سهمیه هر عاملیت بر اساس شاخص های منطقه ای و عملکردی تعیین شده است. لازم به توضیح است پس از گذشت ۱۰ روز تقویمی از زمان عرضه، مانده ظرفیت این محصول به صورت سهمیه آزاد (بدون سهمیه برای هر عاملیت) تا تاریخ اتمام بخشنامه و یا زمان تکمیل ظرفیت اجرایی خواهد شد.

در این روش ثبتنام حق واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر، به هر شکل و صورتیکه باشد، از متقاضی سلب و اسقاط گردیده است و هرگونه واگذاری مغایر این قید علاوه بر بی اعتباری آن، حق فسخ برای شرکت سیبا موتور ایجاد میکند.

پس از ثبـت نام، امـکان تغییر رنگ، تغییر عـاملیت، تغـییر خودروی خـریداری شـده و یا تغییر شرایط خرید ممنوع می باشد

با توجه به اینکه در روش ثبتنام نقدی با موعد تحویل فوری، به محض انجام ثبتنام و تشکیل کامل پرونده، امکان تخصیص خودرو وجود خواهد داشت، لازم است تا در صورت تمایل خریدار به انصراف، حتماً از عدم تخصیص خودرو اطمینان حاصل شود، در غیر اینصورت مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود. در صورت انصراف خریدار و صرفاً گذشت بیش از یک ماه از زمان ثبتنام و واریز وجه، سود انصراف (١٧.٥ %سالانه)، بر اساس دستورالعمل و نظامات آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو موضوع تصویبنامه شماره /٧٤١٥ت٥١٦٨١هـ مورخ ٩٥/٠١/٢٨ هیات وزیران تعیین شده و ظرف ٢٠ روز کاری به خریدار قابل ارائه خواهد بود.

در صورتیکه اطلاعات وارد شده متقاضیان در فرم ثبت اطلاعات، ناقص و یا فاقد صحت باشد و یا به هر دلیلی وجوه پرداختی به صورت کامل و مطابق بخشنامه نباشد، اساسا قراردادی بین متقاضی و شرکت سیبا موتور منعقد نشده و شرکت سیبا موتور تعهدی در خصوص واگذاری خودرو به متقاضی ندارد و مجاز به عودت وجه به حساب مبداً خواهد بود.

متقاضیان پس از ثبتنام در سایت فروش اینترنتی و واریز وجه قرارداد، میبایست ظرف ٣ روز کاری از زمان ثبتنام نسبت به تحویل مدارک خود به صورت کامل و صحیح مطابق دستورالعملها و آییننامههای شرکت به عاملیت محل ثبتنام اقدام نمایند و عاملیت میباید پس از تطابق اطلاعات ثبت شده خریدار با اصل مدارک، حداکثر ظرف ٤ روز از تاریخ واریز وجه و ثبتنام متقاضی نسبت به ارسال پرونده کامل به واحد عملیات فروش شرکت اقدام نماید. در صورت عدم رعایت شرایط مذکور، به هر علتی که باشد، به منزله فسخ قرارداد بوده و شرکت از ترتیب اثر دادن به آن خودداری خواهد نمود. در صورتیکه قرارداد مذکور از سوی مقامات ذیصلاح معتبر تلقی گردد، بروز تاخیر در تحویل، موجب تعلق سود مشارکت و جریمه دیرکرد به وجه پرداختی خریدار نخواهد بود.

به موجب این روش ثبت نام، متقاضی مطلع و آگاه میگردد که میباید کلیه وجوه پرداختی را صرفا از آدرس اینترنتی معرفی شده و صرفا به صورت اینترنتی در وجه شرکت سیبا موتور واریز و تحویل نماید. بدیهی است در صورت عدم رعایت این موضوع، بیعی فی مابین طرفین منعقد نشده و در نتیجه شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال متقاضی نخواهد داشت.

در صورت بروز هرگونه تأخیر احتمالی در تحویل خودرو،جریمه تأخیر به صورت روزشمار محاسبه و ظرف ٧ روز کاری قابل پرداخت خواهد بود. جریمه تأخیر تنها به پروندههایی تعلق میگیرد که ارسال مدارک خریدار و پرداختیهای خریدار برابر شرایط این بخشنامه صورت گرفته باشد.

صدور و تحویل شناسنامه مالکیت، کارت خودرو و کارت سوخت توسط مراجع ذیربط انجام میپذیرد و هیچگونه مسئولیتی متوجه شرکت نمیباشد.متقاضی می بایست بهمراه شناسنامه مالکیت خودرو (برگه سبز) به مراکز پلیس+ ١٠ مراجعه و جهت تحویل کارت سوخت خودرو اقدام نماید.

خودرو به هیچ وجه بدون پلاک به عاملیت و یا متقاضی تحویل داده نخواهد شد.

متقاضی میتواند جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشخصات عاملیتهای مجاز، وضعیت قرارداد، صدور سند و پلاک ، مشخصات فنی و سایر امکانات خودرو از طریق سایت اینترنتی شرکت سیبا موتور www.bahman.ir مراجعه نماید.

محل تحویل خودرو عاملیت های مجاز شرکت سیبا موتور در سراسر کشور می باشد.

متقاضی میباید حداکثر ظرف ٣ روز کاری پس از اعلام شرکت / عاملیت، مبنی بر آماده تحویل بودن خودرو، نسبت به دریافت و خروج آن از محل تحویل، اقدام نماید. پـس از سپری شدن مهلت مذکور، شرکت/ عاملیت بهصورت شرط نتیجه نماینده خریدار محسوب و میتواند خودرو را به پارکینگ عمومی یا محل عاملیت منتقل نموده و کلیه هزینههای نگهداری، بارگیری و حمل بر عهده خریدار است. مسئولیت هرگونه آسیب دیدگی و خسارت وارده به خودرو ناشی از حمل، توقف و غیره، بر عهده خریدار است. در صورت عدم انتقال خودرو به پارکینگ عمومی یا محل عاملیت، خریدار ملزم به پرداخت هزینه پارکینگ و حمل و نقل مطابق بخشنامه ابلاغی از سوی شرکت خواهد بود. در صورت سپری شدن ٣٠ روز کاری از زمان اعلام آماده تحویل بودن خودرو و عدم دریافت آن توسط خریدار، برخی از قطعات خودرو (باتری، تایر و قطعات لاستیکی) از شمول گارانتی خارج شده و شرکت در قبال آن مسئولیتی نخواهد داشت.

در صورت وقوع فورس ماژور (عوامل قهریه) و وقوع حوادث غیرمترقبه و یا پیش بینی نشده، تحریم، افزایش قیمت ارز، اجرای این قرارداد معلق شده و در صورت موافقت طرفین از سایر خودروهای تولیدی به قیمت مصوب شرکت، جایگزین خواهد شد. در صورت عدم حصول توافق طرفین و ادامه هر یک از موارد فوق برای مدت بیش از سه ماه، هر یک از طرفین به تنهایی مجاز به فسخ قرارداد بوده و وجوه پرداختی با لحاظ سود انصراف با رعایت شرایط ذکر شده در این قرارداد به خریدار مسترد میگردد.

عاملیتهای محترم میبایست این بخشنامه را برای اطلاع بیشتر در محل رویت خریداران قرار دهند.

مدارک مورد نیاز هنگام ثبت نام اینترنتی:

1) مدارک شناسایی،کدپستی، آدرس دقیق، منطقه شهرداری محل سکونت و شماره تلفن ثابت و همراه متقاضی در زمان ثبت نام الزامی است.

2) ارائه یک شماره شبا (٢٤رقمی) به همراه نام بانک مربوط به نام متقاضی، الزامی است و هرگونه عواقب ناشی از درج شماره اشتباه به عهده متقاضی میباشد.

مدارک مورد نیاز هنگام مراجعه به عاملیت:

 اشخاص حقیقی:

1) اصل مدارک شامل :کارت ملی، شناسنامه خریدار و صفحه توضیحات (در صورت وجود توضیحات) الزامی است.

2) مدارک احراز محل سکونت که میبایست مطابق با بخشنامه راهور فراجا و اطلاعیه های صادر شده از سوی سیبا موتور باشد.

اشخاص حقوقی:

1) ارئه اصل وکپی کارت ملی، صفحه اول و دوم شناسنامه و صفحه توضیحات (در صورت وجود توضیحات) نماینده معرفی شده الزامی است.

2) کپی آگهی تأسیس، روزنامه رسمی دارای اسامی صاحبان امضا، روزنامه رسمی دارای آدرس محل سکونت، روزنامه رسمی آخرین تغییرات الزامی است.

3) ارائه اصل معرفی نامه نماینده، خطاب به شرکت سیبا موتور و واحد شماره گذاری مستقر در گروه بهمن الزامی است.

توجه ١ : عاملیت میباید ضمن تطابق اصل مدارک خریدار با اطلاعات ثبت شده در فرم ثبتنام و قرارداد (چاپ از طریق دسترسی عاملیت به پنل ایرانی کار) نسبت به ارسال فرم و قرارداد مذکور به همراه سایر مدارک لازم به سازمان فروش اقدام نماید و درصورت مغایرت در اطلاعات از طریق اتوماسیون اداری اعلام نماید.

توجه ٢ : تکمیل و تایید قرارداد فروش توسط خریدار میباید در حضور عامل صورت پذیرد، همچنین اخذ امضاء و اثر انگشت خریدار در ذیل تمامی برگههای قرارداد و مهر و امضاء عامل الزامی است.

توجه ٣ : فرآیند اخذ احراز سکونت مشتریان تنها از طریق سامانه سخا به آدرس https://sakha.epolice.ir، (مطابق شماره نامه ١٤٠١/١٣٠) قابل انجام میباشد.

توضیحات و مشخصات محصولات:

مشخصات فنی، ظاهری بیرونی ، مشخصات ظاهری داخلی و سایر امکانات خودرو منطبق با تیپ خودروی مورد تقاضا ـ که در زمان تنظیم توافق نامه مشخص گردیده که از طریق سایت شرکت سیبا موتور به نشانی https://bahman.ir/product-list قابل رویت بوده و ملاک تحویل خودرو خواهد بود. هرگونه مغایرت احتمالی مشخصات خودروی تحویلی با کاتالوگها و بروشورها و آگهیهای منتشره، تعهدی برای شرکت ایجاد نمیکند. خریدار طرح هرگونه ادعای معارضی را از خود سلب و اسقاط نمود.

کشنده تک محور FAW ) ٢x٤ ( مدل 4180-460CA : ٦ سیلندر خطی ٢٤ سوپاپ/ رینگ فولادی (٢٢.٥*٩)/ مجهز به توربو شارژ و اینترکولر/ سیستم کنترل آلایندگیSCR) EEV5- Euro(/ دارای فقل مرکزی/ شیشه بالابر برقی/ مجهز به کروز کنترل/ نمایشگر دیجیتال اطلاعات خودرو/کولر درجا/ جنس و رنگ تودوزی : چرم/ مشکی- مارون

منبع Car.ir


نظرات