شرکت کرمان موتور با توسعه گسترده شبکه خدمات پس از فروش خود در سراسر کشور، سطح بالایی از خدمات رسمی، استاندارد و قابل اعتماد را در اختیار مشتریان قرار داده است. این توسعه از مراجعه مالکان خودرو به مراکز غیررسمی جلوگیری و فرآیند انتخاب خدمات را آسانتر میکند.
شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به عنوان بازوی اجرایی کرمان موتور، در این مسیر نقش کلیدی ایفا میکند. بم خودرو با ترکیب خدمات حضوری و غیرحضوری، آرامش خاطر و اطمینان بیشتری برای مالکان خودروهای کرمان موتور فراهم خواهد کرد. این شرکت با راهاندازی زیرساختهای دیجیتال و توسعه خدمات آنلاین، گام بزرگی در جهت تسهیل فرآیند دریافت خدمات برداشته است.
از جمله مهمترین خدمات آنلاینی که توسط کرمان موتور و بم خودرو ارائه میشود، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
شرکت بم خودرو همچنین در کنار خدمات و سرویسهای دورهای مختلف و رایگان، تمرکز ویژهای بر توسعه خدمات غیرحضوری دارد که در نتیجه فرآیند دریافت خدمات برای مشتریان هر چه سریعتر، سادهتر و هوشمندانهتر انجام میشود.
علاوه بر این، مالکان خودروهای کرمان موتور میتوانند از امکانات آنلاین دیگری بهرهمند شوند که عبارتند از:
همچنین وضعیت خودروهایی که در نمایندگیهای مجاز در حال سرویس هستند نیز به صورت برخط قابل مشاهده است. مالکان میتوانند با ورود به سایت بم خودرو، از آخرین وضعیت تعمیرات خودروی خود مطلع شوند و در جریان جزئیات روند خدمات قرار بگیرند.
شرکت بم خودرو و کرمان موتور با ارائه این مجموعه خدمات گسترده، در تلاشند تا فرآیندی آسان، سریع و مطمئن را برای دریافت خدمات پس از فروش ایجاد کنند؛ فرآیندی که ضمن حفظ کیفیت خدمات، دغدغههای مالکان خودرو را به حداقل برساند.
گفتنی است انتخاب خدمات رسمی کرمان موتور مزایای متعدد زیر را برای مشتریان به همراه دارد:
در نهایت، کرمان موتور با توسعه زیرساختهای دیجیتال خود، گام بزرگی در مسیر ارتقاء تجربه مشتریان برداشته و خدمات پس از فروش مدرن، سریع و هم قابل اعتماد را نشان میدهد.