ورود
شرکت آرین پارس موتور در راستای سیاستهای توسعهای و همچنین رضایتمندی مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش، از تاریخ ۱۸ مردادماه ۱۴۰۴ طرح «کلینیک تابستانه لاماری» را برای دو محصول ایما و ایما HEV در نمایندگیهای خود در سراسر کشور اجرا خواهد کرد. این طرح تا ۳۱ مردادماه ادامه دارد و هدف آن، بررسی تخصصی خودروهای مشتریان پیش از آغاز سفرهای تابستانی و اطمینان از سلامت فنی آنها در فصل گرما است.
در این طرح، خودروهای مشتریان بهصورت رایگان تحت بررسی فنی قرار میگیرند. از جمله خدماتی که در قالب این طرح ارائه خواهد شد میتوان به بازدید کامل سیستم خنککاری موتور به منظور پیشگیری از افزایش دمای بیش از حد، بررسی سلامت تسمه دینام برای اطمینان از عملکرد صحیح سیستم برقرسانی و کنترل سیستم تهویه مطبوع جهت تضمین سرمایش مناسب در روزهای گرم اشاره کرد.
همچنین، میزان و کیفیت روغن گیربکس بررسی میشود تا از آسیب به قطعات متحرک جلوگیری شود. ضمن اینکه خودروها با دستگاه اسکن شده و کدهای خطا یا ایرادات احتمالی شناسایی میشوند. علاوه بر این، سلامت باتری نیز توسط دستگاه ارزیابی شده و تایرها از نظر ساییدگی و فشار استاندارد مورد بازدید قرار میگیرند.
در کنار این خدمات رایگان، تخفیفهایی نیز برای قطعات مصرفی در نظر گرفته شده است. در دوره زمانی کلینیک تابستانه لاماری، مشتریان میتوانند از ۱۰ درصد تخفیف برای روغن موتور و فیلتر روغن و همچنین ۵ درصد تخفیف برای اکتان بوستر برند GAT بهرهمند شوند.
طرح کلینیک تابستانه با هدف آمادهسازی خودروهای ایما و ایما HEV برای سفرهای طولانی، کاهش احتمال بروز نقصهای فنی در شرایط آبوهوایی گرم و افزایش ایمنی و آسایش رانندگان طراحی شده است. این اقدام در راستای رویکرد مشتریمحور برند لاماری و تعهد آن به خدمات پس از فروش باکیفیت انجام میشود.
مشتریان میتوانند برای اطلاع از نمایندگیهای مجری طرح و دریافت نوبت، به وبسایت رسمی شرکت آرین پارس موتور و یا صفحات رسمی برند لاماری در شبکههای اجتماعی مراجعه کنند.