درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
ماشین دوست داشتنی هست من ریو LS دارم معایب داره اما ماشین شهری خوبیه با کولر مصرف بنزینم تو شهر 8 هست تو جاده تا صدی 6 سوزوندم . کولرش آلیه هرکی میشینه کنارم میگه خاموشش کن . اما معایبش ترمز بد ، دیسک ضعیف و ایینه هاش نقطه کور داره .اما در کل راضی هستیم اما این مدل 2014 خیلی زیباست حیف قیمتش خیلی زیاده اگه اینقدر پول داشتم حتما میخریدم 5 درشو .
ماشین خوبی از آب در اومده مخصوصا من از طراحیش هم داخلی هم خارجیش خوشم میاد اگه میتونستم بخرمش، حیف...
برخی از ویژگی های این خودرو
چراغ های اتومات جلو.
تهویه اتومات + تهویه صندلی راننده.
گیربکس 4 سرعته تیپ ترونیک.
رینگ های 17 اینچی با تایرهای 205/45 در جلو و عقب.
سنسور عقب + سنسور باران.
فرمان (با نیروی کمکی) برقی.
تو ایران هم اومده 88 میلیون تومان
زانوی نفرات عقب به صندلی جلو نمیخوره، کولر تقریبا همون کولر قبلیه، از لحاظ ارگونومی ماشین کاملا به روزه و امکاناتی که در اختیار راننده میذاره میشه گفت کامله، البته در مقایسه با ماشینهای هم سطح خودش. فرمان کاملا نرم و در سرعتای بالا سفت میشه، رانندگی با ریو 2014 مخصوصا توی جاده عالیه توی شهر هم به خصوص شهرای شلوغ به لحاظ سایز ماشین وفرمان پذیریش ایده آله.
و کلا اهل کم آوردن نیست، دوستانی که تجربه ی رانندگی با ریوی سایپا رو دارن حتما متوجه میشن من چی می گم، شتاب اولیه ماشین عالیه و تو دنده ی 2 سنگ تمام میذاره، من شخصا عاشق این ماشین شدم و از خرید پشیمون نیستم و این رو هم عرض کنم اگه دنبال ماشین نرم وکم صدا هستید اکسنت و یاریس احتمالا گزینه های بهترین چون ریو بیشتر حس یه اسب وحشی رو میده تا یه ماشین با کلاسه خانوادگی، راجع به اتاق هم باید بگم که بسیار عالی طراحی شده و دیگه مثل ریوی قدیمی زانوی نفرات عق
سلام، مرسی ار Car. Ir بابت معرفی ریو. من از سال 90 ریو سایپا رو تا دوماه پیش یعنی 4/94 داشتم. الانم ریو 2015 خریدم، البته به قیمت منطقه آزاد، باید خدمت دوستان عرض کنم این ماشین با توجه به اینکه یک سدان کوچک شهریه تقریبا میشه گفت آید آله، ایرادی ریوی قدیمی یکی ترمزی ضعیف بود و دیگه صدای توی اتاق البته تو ساعتای بالا، ایراد ترمز تو ریو 2015 برطرف شده و ترمز در حد قابل قبولی ارتقا داده شده، ولی راجع به صدای توی اتاق با توجه به رینگای 17 اینچی و لاستیک 215 هنوز توی جاده های ناهموار مقداری صدا و کوبش حس میشه که البته این تا حدی به طبیعت ریو برم گرده، کلا به نظرم یه سرانه که ادای اسپرت در میانه، اما خدمت اون دوستانی که گفتن موتور ضعیفه باید عرض کنم در عمل موتور 1400 این ماشین بسیار عملکرد عالی داره و به نسبت موتور 1500 ریو قبلی به صورت کاملا محسوس قویتر شده و هر جور
واقعا در حال پیشرفت هستندو ما همش درجا می زنیم.ما با خرید محصولات خودرو کشورمون به نام حمایت از صنعت خودرو و اشتغال داخلی فقط در حق فرزندانمون خیانت می کنیم.و عقب مونده بار میاریمشون.
فقط موتورش ضعیفه، 1400 سی سی
مدل قدیمیش که عالی بود این هم لابود عالی دیگه
عااالیه
طراحی شیکی داره . ولی فکر کنم موتور زیر 1.8 باشه که میتونه نقطه ضعف این ماشین باشه ....
5 درش خیلی خوشگله اما خیلی گرونه . رنگ قرمزش عالیه ، بسوزه پدره بی پولی ;-(
مگه آدم مریضه النترا رو ول کنه بیاد از این آشغالا سوار شه!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟°¿°¿°¿°¿¿¿¿¿¿{■{♤♤■<■》●<♤۸♤♤■□●}]}■>¡《¤¤¤●■●|>●•`•°°•○□■♤}[[][{|~\♤♡■》■♤u¡{}[
{{■
تو کشورمون ما عادت کردیم ، ماشینها را فقط با یک شکل ببینیم ، مانند پیکان که تاآخر شکلش عوض نشد، یا 405 و پارس یا پراید که چنیدین ساله تغییر نکردند. ولی از آن ریو که داخل ایران هست تا این ریو مدل 2014 تفاوت از زمین تا آسمان است. کاش صنعت خودرو ما هم از این انحصار دربیاد و مسئولین ایران خودرو و سایپا سرشون را از زیر برف در بیاورند. ببینند آنچه که به عنوان پیشرفت صنعت خودرو هست و فقط فکر درآمد بیشتر از بازار انحصاری نباشند.
چرااین درایران استفاده نمیشه ویک مدل قدیمی ازش هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!