درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
همین پراید تو بعصی کوچه پس کوچه های تهران بزور بالا میره .کوچه ک نیس رو کوه و تپه خونه ساختن. اگه این خودروهای صعیف برگردن عقب چی؟ سرعت پنجاتا تو اتوبان باعث ترافیک نمیشه؟ با پنجاتا سرعت میتونن برن مسافرت تو جاده؟ با قیمت پنجا میلیون؟ نمیتونن ی پراید دس دوم پنجا میلیونی بگیرن ۱۶۰ تا باهاش برن؟ اونوقت اختلاف بین همسایه ها نمیفته چرا ماشینتو زدی ب برق ما پول برق نمی دیم ؟ کلا چقد فکر کردید؟ یا موتور برقی چهار چرخ ک میخواین درست کنید ک میگین باید ی جایی تو خیابون براش درست کنیم .اصلا چقد از عرض خیابوناتون مونده یا دادید بی ار تی یا جدیدا ی متر کم کردید ک دو نفر از جون گدشته لای ماشینا دوچرخه بازی کنن.حال آدمو بهم میزنید عقب مونده ها
استاد، خجالت نمی کشی؟؟واردات با تعرفه ۲۰٪ آزاد کن ببینم یک عدد لگن می فروشید؟؟ چرا با اعصاب مردم بازی می کنید؟ خودت با موتور سه چرخ برو مسافرت فکردی اینجا بنگلادش است !!!!!
یادتونه قدیما میگفتند : بزک نمیر بهارمیاد؟ هنوز بعضی ازکمبوزه های این دولت را ندیده اید/.
برید خجالت بکشین یعنی شأن ایرانی اینه که بیاد با خانواده سوار موتور چهارچرخ بشه که، بخاطر هزینه زیادی که رو گاریهاتون یا بهتر بگم ارابه مرگتون گذاشتین، بجای اینکه بیاد هزینه هاتون رو پایین بیارین حرف مزخرف میگین، میشینید برایه خودتون تصمیم الکی میگیرین????????????????
لطفا اسم این زباله های تولیدیتون رو خودرو نذارید. این ها فقط به درد مراکز اوراق میخورند که مستقیم از کارخانه به اوراقی منتقل شوند.
از محبوبیت بالایی نزد خانوارهای ایرانی برخوردار بودند!!!
نه اینکه گزینه های دیگری موجود بود اینارو انتخاب میکردن
از اولشم مجبور بودن یکی از محصولات این دو ظالم رو انتخاب کنن