درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
به نظرم تو شرایطی که قیمت موتور سی جی تو بازار به ۲۵ میلیون تومان رسیده؛ فروش این ماشین با این قیمت یه شاهکاره
به نظرم تو این شرایط که قیمت موتور سی جی به ۲۵ میلیون رسیده؛ فروش این ماشین با این امکانات و قیمت یه شاهکاره
چقدر بد بختیم که به چنتا چیز پیش پا افتاده می گیم آپشن طوری می گند که انگار فقط ایران خودرو توی کل دنیا داره ماشین می سازد تو کشورهای عقب افتادی مثل عراق بری این خودروها تو خیابون مثل فرقون میموند. چی میخواستیم در صنعت خودرو چی شد...؟
با سلام.تعداد کیسه هوا و قدرت موتور ،همچنین سیستم مانیتورینگ و GPS در این خودرو نیست .یا ضعیف است.نوع ترمز ها مشکل دارد و قدیمی است.
چندتا اپشین اظاده کردن، اما نکات ایمنی مانند ترمز عقب دیسکی، حذف کردند. جالب اینجاست که دیاق جلوی خودرو از پلاستیک یا فایبر گلس هستش، نه ایی اس پی، نه ۴ یا ۶ تا کیسه هوا اضافه مکنند، به جای چراغ طرح جدید. حیف که به روز قیامت اعتقادی نیست اگر نه این کارو نمیکردند.
مهمترین فاکتور در خودروهای به روز ایمنی در تصادفاته که این سمندها و پژوهای عقب مانده 40 سال پیش رو که رنگ عوض میکنن به مردم غالب میکنند حتی یک ستاره ایمنی ندارن.... سالی 20 هزار مرگ جاده ای بخاطر این عرابه های مرگ....مردم هم که عقلشون به چندتا آپشنه فقط...واقعا کشور عقب افتاده ای شدیم
یه دی لایت و تعویض چراغای عقب و گذاشتن یه چنتا اپشن که مانیتور هم توش نیست یه خودرو جدید ساختید
جالبه کشورای دیگه خودرو میسازن شما خودرو هارو نوسازی میکنید
خوبه اما سورن دیل پلاس هم بشه باز هم مهندسین طراح ایران خودرو نمی فهمند که رادیو بتنهایی برای این خودرو جوابگو نیست و کاری اسبی های دوران پارینه سنگی هم سیستم پخش تصویری داشتند