1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. تولید انبوه شاهین سایپا آغاز شد - شاهین اتومات به زودی

تولید انبوه شاهین سایپا آغاز شد - شاهین اتومات به زودی

16 آذر 1399
  • 2

 

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از آغاز تولید انبوه محصول جدید این گروه خودروسازی خبر داد و گفت: خط توليد انبوه شاهين سایپا از دیروز شنبه ۱۵ آذرماه سال ۹۹ آغاز به كار كرد.

سیدجواد سلیمانی همزمان با بازدید از خط تولید نخستین محصول پلتفرم SP100 سایپا اظهار کرد: تیراژ تولید روزانه شاهین در این خط تولید از ۵ دستگاه آغاز و به مرور افزايش پيدا خواهد كرد.

سلیمانی ادامه داد: همزمان با آغاز تولید انبوه این محصول جدید، خودروهای ثبت نامی مشتریان را در زمان مقرر تحویل خواهیم داد. در مورد شاهین خودروی معوقی نخواهیم داشت حتی با ادامه تحریمهای ظالمانه بر علیه کشور.

وی به طی شدن مراحل نهائی صدور مجوزهای لازم برای ورود شاهین به بازار نیز اشاره کرد و افزود: مجوزهاي مربوط به شماره گذاري در مسير انجام اداري آن است و اميدواريم تا پایان اين ماه مجوزهای لازم به ما داده شود. شاهین از محصولات ایمن سایپا می باشد .

1.jpg

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در تشریح وضعیت کیفی خودرو شاهین نیز گفت: از نظر کیفی، برنامه‌ريزي های جامع و متعددی انجام شده و اگر بخواهیم آن را با خودروهای دیگر مقایسه کنیم، می توان گفت که شاهین سایپا در مقايسه با خودروهایی مثل L90 و سراتو، قابلیت رقابت کیفی دارد.

سلیمانی افزود: از نظر نمرات منفي كه در ارزیابی کیفی خودروها در نظر گرفته می شود، شاهین سایپا در برخی شاخص‌ها نسبت به سراتو شرایط بهتری دارد. از این رو، اميدواريم كه يك محصول با كيفيت را تقديم مشتريان كنيم.

3.jpg

مدیرعامل سایپا در پایان در خصوص فاز توسعه اي محصولات پلتفرم SP100 نیز گفت: برنامه ریزی شده که محصول کراس‌اوور این پلتفرم که «آریا» نام دارد در نیمه نخست سال آینده تولید و وارد بازار شود، ضمن اینکه شاهين اتومات نیز در مرحله نمونه‌سازی است و كاليبراسيون آن در حال انجام است.

 

 



نظرات

  • محمد محمد (17 آذر 1399 ساعت 01:22)

    با روزی 5 تا خودرو نهایتا تا یک ماه دیگه که موعد تحویل اولین سری از شاهین هست فقط 150 تا شاهین تولید میشه در صورتی که تعدادتحویلی های سری اول 10 هزار نفر هست!!!!!!!!!!
    چرا انقدر دروغ می گید؟؟؟؟؟؟؟ مزه انحصارطلبی برای آشغالسازهایی مثل سایپا انقدر شیرینه که به راحتی دروغ تحویل ملت میده.امیدوارم هر چه زودتر به ورشکستگی و ذلت برسید.

  • نوید نوید (16 آذر 1399 ساعت 15:53)

    فاز جدید از کلاهبرداری انبوه آغاز شد.
    بدو بیا که حراج کردیم به قیمت پورشه و مازراتی میخوان ماشین های دهه 2000 تا 2009 رو مونتاژ کنند و به پنجاه برابر قیمت واقعی آن در پاچه ی ما به زور کنند چون خیالشون راحته که ما یا باید از اینها خرید کنیم یا هیچی.
    خودروی وارداتی هم که به صدبرابر قیمته خودش بهش تعرفه میزنن تا کمک هزینه خرید خانه برای صدنفر از جوانان لبنانی تامین گردد.
    کلا هیچی به هیچی.