1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. اولین طرح فروش خودرو دیگنیتی در دهه فجر اعلام می شود

اولین طرح فروش خودرو دیگنیتی در دهه فجر اعلام می شود

7 بهمن 1399
  • 1

مدیرعامل گروه بهمن از ورود دیگنیتی به بازار در بهمن ماه جاری خبر داد و گفت: گروه بهمن مالکیت معنوی پلتفرم « فیدلیتی » را در اختیار دارد و برنامه های گسترده ای را برای این پلتفرم در نظر گرفته است.

بیوک علیمرادلو با بیان این مطلب اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در بهمن موتور، خودرو دیگنیتی از اواسط بهمن ماه جاری در نمایندگی های مجاز بهمن موتور عرضه می شود.برای مشاهده مشخصات فنی و امکانات رفاهی خودروی شاسی بلند دیگنیتی پرایم بر روی نام آن کلیک نمایید.

وی همچنین زمان عرضه دیگنیتی در بازار را 3 تا 5 سال برآورد کرد و گفت: در نظر داریم تا هر سال نسخه جدیدی از دیگنیتی را به بازار خودرو عرضه کنیم.

مدیرعامل گروه بهمن با اشاره به مالکیت پلتفرم فیدلیتی، تصریح کرد: از آنجا که مالکیت معنوی فیدلیتی در اختیار گروه بهمن قرار دارد، مدل های زیادی را بر مبنای این پلتفرم تولید خواهیم کرد.

علیمرادلو به بیان جزئیاتی از محصول فیدلیتی پرداخت و افزود: برای محصول فیدلیتی دو پیشرانه 3 و 4 سیلندر در نظر گرفته شده است که در هفته های آینده جزئیات بیشتر آن مشخص خواهد شد ضمن اینکه پیشرانه این محصول در شرکت تیوان واقع در شهرک کاسپین قزوین به تولید می رسد که یکی از بزرگ ترین سرمایه گذاری های گروه بهمن در صنعت خودرو به شمار می رود.

مدیرعامل گروه بهمن در پایان خاطرنشان کرد: در گروه بهمن برنامه ریزی های زیادی در خصوص داخلی سازی دو محصول جدید فیدلیتی و دیگنیتی انجام شده است تا بتوانیم سطح داخلی سازی دو خودروی جدید را به 50 و 30 درصد برسانیم که نیازمند مشارکت قطعه سازان در این طرح است.

 



نظرات

  • سوسو سوسو (7 بهمن 1399 ساعت 15:48)

    این هم یک خودروی چینی دیگه.... قیمتش را اعلام نکردن اما قیمت نسخه فول 2020 تقریبا 20040 دلار است و نسخه ای که الان بهمن خودور میخواد عرضه کنه مدل 2018 هستش که که حدود 17950 دلار قیمت داره حالا با دلار 23000 هزار تومانی حساب کنید میشود تقریبا 420 میلیون یعنی نباید در حداکثر قیمت با احتساب عوارض و بیمه و مالیات از 440 بیشتر بشه....
    ببینیم چطوری این ماشین چینی را به ملت قالب میکنن!!!