1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. به زودی محصولات جدید مدیران خودرو عرضه خواهند شد

به زودی محصولات جدید مدیران خودرو عرضه خواهند شد

5 خرداد 1400
  • 0

اخیرا اخباری از شرکت مدیران خودرو شنیده میشود که در سال 1400 محصولات جدیدی چون تیگو8 ، تیگو7 پرو ، آریزو6 پرو و برخی مدلهای دیگر در کلاس خودروهای لوکس عرضه خواهد شد .

برخی مدل های جدید به تکنولوزی و فناوری های روز چون موتور 1.6 TGDI ، سیستم ADAS و کنترل صدا میباشند.

نمونه بارز نسل جدید خودروهای مدیران خودرو را میتوان به مدل تیگو8 اشاره نمود ، که در بازارهای روسیه و برزیل که بازارهایی آزاد و با رقابت بالا هستند مورد استقبال بسیار قرار گرفته است .

این خودرو توانست در بازار برزیل با وجود خودروهایی چون مرسدس بنز GLB و جیپ compass را پشت سر بگذارد و لقب بهترین شاسی بلند سال را توسط رسانه های برزیل از آن خود نماید همچنین در سایر بازارها جوایز بسیاری را کسب نماید .

شرکت مدیران خودرو به عنوان سومین شرکت بزرگ خودروسازی کشور در سالهای اخیر همواره در بازار خودروی فعال بوده است در حالی که تمام برندهای وارداتی ، خودروهای مونتازی و بسیاری از برند های چینی بازار ایران را ترک کرده اند .اما شرکت مدیران خودرو قصد دارد تا با ارائه محصولات جدید و تکنولوژی روز راه خود را با قدرت بیشتر ادامه دهد . در طول نزدیک به 2 دهه از فعالیت این شرکت همواره محصولات با کیفیت چون تیگو7- آریزو6- ایکس 55 و.... را به بازار کشور عرضه کرده است.



نظرات