1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. طرح جدید فروش فوری خودرو فیدلیتی ویژه مرداد 1400 اعلام شد

طرح جدید فروش فوری خودرو فیدلیتی ویژه مرداد 1400 اعلام شد

28 تیر 1400
  • 1

آقای مجتبی نظری افزود: فروش نقدی خودروی فیدلیتی از ساعت 10 صبح روز سه شنبه 5 مردادماه آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: فیدلیتی با دو مدل 5 نفره با قیمت 655 میلیون تومان و 7 نفره با قیمت 670 میلیون تومان به صورت نقدی به فروش می‌رسد.

 فیدلیتی مطابق با مرحله نخست فروش، در دو مدل پنج و هفت نفره به صورت نقدی و مانند مرحله اول با قیمت قطعی و موعد تحویل شهریور ماه 1400 عرضه خواهد شد. سطح امکانات و تجهیزات بروز این محصول و همچنین قیمت گذاری مناسب و تحویل فوری آن باعث شده تا این محصول به گزینه ای جذاب و بدون رقیب تا سطح 1 میلیارد تومان برای مشتریان تبدیل شود.

رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن اظهار کرد: فیدلیتی علاوه بر تنوع در تعداد صندلی در شش رنگ سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی و همچنین رینگ های 20 اینچی و در دو طرح متمایز و بر اساس سلیقه ی مشتریان محترم عرضه خواهد شد.

وی افزود: برای طرح فروش فوق‌العاده خودروی دیگنیتی نیز درخواستی را به وزارت صمت ارائه کردیم و منتظر جواب این وزارتخانه هستیم.



نظرات

  • شهرام ‌اهی شهرام ‌اهی (28 تیر 1400 ساعت 23:35)

    بطور کلی در این فروش‌های بهمن موتور اش را با جاش می‌خورند ودر روز روشن حق من وامسال منو می‌خورند ویک آب هم روش
    بعنوان مثال در فروش تیر ماه شروع ثبت نام ساعت 9 صبح بود تا ساعت 9 شد سایت هنگ شد تا 903دقیقه بعد باز شد وما چهار پنج تا از همکاران تا وارد کردن اطلاعات 1دقیقه 30ثانیه طول کشید و به پرداخت وجه (صفحه آخر) رسیدیم سایت اعلام کرد ظرفیت تکمیل است و 10 دقیقه بعد حواله های فیدیلیتی در نمایشگاه برای فروش ارائه می‌گردید از حدود 850میلیون
    در فروش دیگنیتی هم دقیقا همین اتفاق افتاد درست در 3 دقیقه ابتدایی سایت هک بود و وقتی باز شد ظرفیت تکمیل شده بود
    البته چون همه حضرات دزد تشریف دارند از 200 میلیون تومان نمی‌توانند بگذرند واقعا جای تاسف داره در جایی که سپاه سهامدار اصلی است توقع نمبگیرفت چنین اتفاقاتی بیافتد من ودوستان از شروع ثبت نام ساعت 9 صبح از سایت ثبت نام فیلم گرفته ایم تا 9و5 دقیقه اگر این اتفاق مجددا در فروش مرداد هم بیافتد فیلم را در اختیار رساناها گذاشته و از این زاهد نمایان شکایت میکنیم تشکر از محل ارائه شکایات