1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. به زودی از شاسی بلند جدید مدیران خودرو رونمایی می شود + عکس

به زودی از شاسی بلند جدید مدیران خودرو رونمایی می شود + عکس

28 آبان 1400
  • 3

چند روز گذشته مطلبی را منتشر کردیم در خصوص محصول جدید گروه خودروسازی مدیران خودرو با این عنوان « ورود شاسی‌بلند تیگو 7 جدید به بازار خودرو ایران » که با کلیک بر روی آن می توانید مشاهده نمایید. این شرکت امروز به انتشار تصاویر این خودرو در صفحه خود در اینستاگرام اقدام کرد. این اقدام به نحوی معرفی رسمی از سوی این شرکت تلقی می شود و امید است در آینده‌ای نزدیک نسبت به رونمایی و تست درایو این خودرو هم اقدام کند.

مدیران خودرو پیش از این خودرو دو محصول جدید و شاسی‌بلند خود را رسماً معرفی و تست درایو این خودروها که شامل تیگو 8 پرو و ایکس 22 پرو بود را در پیست آزادی تهران اجرا کرد.

صفحه رسمی شرکت مدیران خودرو در اینستاگرام (official.mvm)، تصاویری از بدنه یک خودرو جدید را به اشتراک گذاشته است که ظاهر متفاوتی دارد.

به نظر می آید این خودرو که همان تیگو 7 پرو است، از زبان طراحی مشترک با تیگو 8 پرو، دیگر محصول جدید مدیران خودرو، بهره می برد. اصلی ترین المان این سبک طراحی جدید نیز، جلو پنجره برجسته با طرح الماسی ماتریسی است که پیش تر مشابه آن را در تیگو 8 پرو دیده بودیم. این جلو پنجره بزرگ چند ضلعی همراه با چراغ های LED چشم نواز، چهره ای داینامیک و پویا به نمای جلو تیگو 7 پرو بخشیده است.

31.jpg
از نمای کناری که به تیگو 7 پرو نگاه می کنیم، خط شانه قدرتمند بدنه را می بینیم که ظاهری عضلانی به این کراس اوور می دهد. سقف شناور و ستون D مخفی هم از دیگر ویژگی های طراحی کناری تیگو 7 پرو هستند. تزئینات کرومی در جای جای بدنه، چهره خودرو را تجملاتی تر کرده اند. طراحی شیب سقف تیگو 7 پرو به گونه ای است که در سرعت های بالا، مقاومت کمتری در برابر جریان هوا داشته باشد و منجر به ارتقای آیرودینامیک خودرو شود. این سبک از طراحی را بیشتر در خودروهای اسپرت می توان یافت. در نمای عقب، الگوی چراغ های پیوسته که مد جدید صنعت خودرو است، به خوبی در تیگو 7 پرو به اجرا در آمده است. دیفیوزر و لوله اگزوزهای دو قلو در عقب هم جذابیت طراحی این بخش از خودرو را دو چندان کرده اند.

از لحاظ ابعاد و اندازه، باید گفت که طول، عرض و ارتفاع تیگو 7 پرو به ترتیب به 4500، 1842 و 1746 میلی متر می رسد. در حالی که فاصله محوری این کراس اوور هم 2670 میلی متر است. علاوه بر آن، تیگو 7 پرو به سقف شیشه ای پانورامیک و رینگ های 18.0 اینچی طرح پنج شاخه دوبل نیز مجهز شده است. با توجه به موارد گفته شده، می توان گفت که تیگو 7 پرو در حال باز آفرینی جایگاه خود در کلاس کراس اوورهای لوکس شهری است.



نظرات

  • امیرحسین امیرحسین (29 آبان 1400 ساعت 15:43)

    خودرو واقعا جابه و شیک و به روزی هست ولی چرا مدیران خودرو باید این خودرو را مونتاژ کند که در گران فروشی زبان زد خاص و عام هست ، بهمن موتور بود بازم کمی انصاف داشت ، الان قیمتی اعلام میکنه که مانند خودروهای دیگرش به زور اقساط بفروشه

  • علی علی (29 آبان 1400 ساعت 14:24)

    اغلب مونتاژکاران خودروهای چینی در ایران به دنبال فروش کم با سود بسیار بالا هستند.
    اینجوری هم سودشون رو در بازار انحصاری خودرو میبرن و هم کمتر باید پاسخگوی مشتری و بحث گارانتی و خدمات پس از فروش باشند!
    یک تیر و دو نشان!
    که البته بقایای این روش‌ها به دست خود مردم است...

  • امیر امیر (29 آبان 1400 ساعت 06:56)

    تا وقتی تک دف تولید کنه ارزش خرید نداره